Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران گفت: اگر نامزدهای بی برنامه و باری به هر جهت وارد صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شوند که طبعا نیز حرف‌های بی‌فایده می‌زنند، در کلاب هاوس دست شان رو می شود.

در کلاب‌هاوس با یک اپلیکیشن (نرم افزار) صرفا صوتی طرف هستیم که در آن خبری از متن و عکس و ویدیو نیست. همه چیز زنده اتفاق می‌افتد و کاربر باید گفت‌وگوها را همزمان با انتشار گوش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته تعدادی از فعالان سیاسی کشورمان در این فضا حضور یافتند و نظرشان را در رابطه با انتخابات پیش رو بیان کردند.
عباس عبدی، فعال رسانه ای، روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، گفتگوهای آزاد و نامحدود درباره مسائل مختلف را حسن کلاب هاوس دانست و افزود: اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به کلاب هاوس بیایند با کارشناسان واقعی مواجه خواهند شد. بر خلاف تلویزیون که مجری‌ها با انواع محدودیت با نامزدهای انتخاباتی بحث می‌کنند در کلاب هاوس کارشناسان هر حوزه و مردم حضور دارند.

در صورتی که نامزدها واقعی و بابرنامه باشند، کلاب هاوس می تواند به افزایش مشارکت کمک کند. اما اگر حضور در انتخابات صوری باشد و نامزدهای بی برنامه و باری به هر جهت وارد صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری شوند و حرف های صد من یک غاز بزنند، در کلاب هاوس دست شان رو می شود و در این وضعیت این پلتفرم موجب روی‌گردانی مردم از انتخابات می‌شود. در هر دو صورت موجب افزایش شناخت و آگاهی عمومی نیز می‌شود.

عبدی در مورد تاثیر احتمالی کلاب هاوس بر انتخابات، اظهار داشت: این انتخابات است که تعیین می کند کلاب هاوس روی آن چه اثری بگذارد. اگر مشارکت توجیه پذیر و رقبا جدی باشند، کلاب هاوس مشارکت را افزایش می دهد و تنور انتخابات را گرم می‌کند. در غیر این دو صورت اثر کاهنده روی مشارکت خواهد داشت.

استفاده از کلاب هاوس موجی زودگذر نیست
این روزنامه‌نگار با اشاره به استفاده اهالی سیاست از این فضا توضیح داد: علت استقبال سیاستمداران ایرانی از «کلاب هاوس» نیازی است که آنها به کارکرد این نرم افزار دارند. در واقع بخشی از سیاستمداران ایرانی دسترسی آزاد به رسانه های داخلی ندارند. ضمن این که دوست هم ندارند با رسانه‌های خارجی گفتگو داشته باشند. آنها بهترین راه را در این می بینند که از این بستر رسانه‌ای استفاده کنند.
او در پاسخ به این سوال که این استقبال تا چه زمانی ادامه خواهد یافت بیان کرد: فکر نمی کنم استفاده از کلاب هاوس موجی زودگذر باشد. ممکن است یک بستر جدیدتر بیاید و این را کنار بگذارد. ولی این نیاز یک نیاز زودگذر نیست. تنها در یک صورت ممکن است این گرایش تضعیف شود و آن به طور مشخص آزاد شدن فضای رادیو و تلویزیون و مطبوعات است. تا وقتی که اتفاقی در رادیو و تلویزیون نیفتد این نیاز وجود دارد و چون کلاب هاوس پاسخگوی این نیاز است، گرایش به سمت آن وجود خواهد داشت./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کلاب هاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!

به گزارش "ورزش سه"، عبدی و همکارانش  طی روزهای گذشته با سفرهای متعد به شهرهای اصفهان، قزوین، قائمشهر، ساری، آمل و بابل  و با هماهنگی هیات فوتبال این شهرستان ها بازیکنان مستعدی که به لحاظ شرایط سنی قابلیت حضور در تیم ملی جوانان را داشته باشند از نزدیک دیده و شرایط فنی شان را سنجیده‌اند.

همچنین طی هفته گذشته و هفته جاری بازیکنانی که در تیم های تهرانی بازی می کردند و شرایط سنی لازم را داشتند در اردوی انتخابی تیم ملی جوانان در کمپ تیم های ملی دیده شده اند. اخیرا حسین عبدی لیستی 34 نفره از بین بازیکنانی که طی دو هفته اخیر زیر نظر گرفته و کیفیت شان را سنجیده بود استخراج کرده که قرار است این نفرات در کنار بازیکنانی که از تیم ملی نوجوانان بالا آمده و قبلا با عبدی کار کرده اند در اردوی بعدی این تیم حاضر باشند.

اردوی بعدی تیم ملی جوانان از دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور 35 تا 40 بازیکن برگزار خواهد شد اما قرار نیست درهای تیم ملی جوانان به روی استعدادهای باقیمانده بسته شود چرا که عبدی و همکارانش سفر به شهرهای یزد، تبریز، شیراز و کرمانشاه را نیز در دستور کار دارند و قرار است همچنان بازیکنان شایسته در صورت صلاحیت و تائید کیفیت به اردوی تیم جوانان دعوت شوند.

مسابقات مقدماتی تیم جوانان هفته آخر شهریورماه آغاز خواهد شد و کادر فنی این تیم کار بسیار سختی برای پیش بردن برنامه‌های خود دارد. به صورت روتین و  طبیعی این تیم باید دی ماه یا بهمن ماه شکل می گرفت اما تعلل در انتخاب سرمربی  باعث شد برنامه های این تیم خیلی دیر شروع شود و البته تعطیلات نوروزی هم وقفه ای دیگر در شروع برنامه های تیم ملی جوانان ایجاد کرد.

در واقع در حال حاضر مهمترین رقیب تیم ملی جوانان زمان است و کادر فنی این تیم باید با زمان و تاخیر به وجود آمده مسابقه بدهد تا اینکه به فکر حریفانش در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا باشد . با شرایط به وجود آمده کادر فنی تیم ملی جوانان کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت و باید با برنامه ای فشرده  طرح خود را پیش ببرد تا تیم اصلی  و نفرات نهایی شناسایی شده و سپس بازی‌های دوستانه و اردوهای نهایی جهت حضور در مسابقات برگزار شود.

دیگر خبرها

  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر