Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@21:31:04 GMT

کشف جسد در تصفیه خانه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۲۷۲

کشف جسد در تصفیه خانه

جسد دختر جوان که از خانه قهر کرده بود 48 ساعت بعد در کنار منبع آب تصفیه‌خانه‌ای کشف شد.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 6 بعد از ظهر پنجشنبه گذشته نگهبان تصفیه‌خانه‌ای در منطقه حکیمیه، در حال گشت‌زنی جسدی را در کنار منبع آب داخل تصفیه‌خانه پیدا کرد. جسد متعلق به دختر جوانی بود که روی زمین افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف جسد دختر جوان به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام و تحقیقات در رابطه با این پرونده به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. هویت دختر جوان که حدود 18 سال داشت نامشخص بود.
برای رازگشایی از هویت دختر جوان، با این احتمال که ساکنان محل از هویت او مطلع باشند به تحقیقات میدانی پرداختند. یکی از مغازه‌داران در تحقیقات گفت: روز چهارشنبه مرد میانسالی در حالی که عکسی در دست داشت به‌دنبال دخترش بود. او تصویر را به تمام کسبه نشان می‌داد و از آنها می‌پرسید که دخترش را دیده‌اند یا نه. تصور می‌کنم جسد پیدا شده متعلق به همان دختری باشد که پدرش در جست‌وجوی او بود.
با اطلاعاتی که مرد مغازه‌دار در اختیار مأموران قرار داد، پدر دختر جوان شناسایی شد. او در تحقیقات گفت: سه‌شنبه گذشته و دو روز قبل از کشف جسد دخترم، او با مادرش دعوایش شد و از روی عصبانیت خانه را ترک کرد. دخترم حتی تلفن همراهش را نیز با خودش نبرد و با این تصور که در حوالی خانه‌مان باشد به جست و جوی خیابانی برای یافتن او پرداختم.
جسد دختر جوان برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس مصطفی واحدی ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تصفیه خانه دختر جوان جسد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزخلیج فارس، نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیل به همراه دوستانش برای دیدن سیل به رودخانه نزدیک شد.
وی گفت: وی به داخل رودخانه سقوط کرد و متاسفانه دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید؛ غرق شدن دو جوان جاسکی در گودال آب
امروز همچنین دو جوان چهارده و بیست ساله اهل روستای زهریکار سورک لیردف شهرستان جاسک که برای تفریح و شنا وارد یک گودال آب ناشی از بارندگی شدند، جان باختند.

دیگر خبرها

  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه