Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرسبزی با اشاره به عضویت ۵۶۸ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد در صندوق اعتباری هنر، گفت: ۱۰۵ نفر از این تعداد بیمه تکمیلی دارند.

«محمدعلی پیرسبزی» ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با راه اندازی صندوق اعتباری هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران در راستای خدمت رسانی به این اقشار فعالیت هایی را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نام نخست این صندوق، صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران بود، گفت: نام این صندوق در سال 85 به صندوق هنر برخاسته از «ه» هنر، «ن» نویسندگان و «ر» روزنامه نگاران تغییر نام داد.

 

وی اعطای وام و پوشش بیمه ای را از جمله مهم ترین خدمات این صندوق به هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران دانست که با ایجاد این موسسه، بخشی از مشکلات این قشر رفع می شود.

 

پیرسبزی در ادامه از عضویت 568 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد در صندوق اعتباری هنر سخن به میان آورد و یادآور شد: 105 نفر از این تعداد بیمه تکمیلی دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به آمار اعضای این صندوق به تفکیک رسته اشاره کرد و یادآور شد: این اعضا در رسته های تجسمی، روزنامه نگاری، ستاد کانون های فرهنگی مساجد، سینمایی، فعالان قرآنی، موسیقی، نمایشی، نمایشی خانه تئاتر و نویسندگان فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه از شهرستان گچساران 83 نفر، شهر دهدشت 48 نفر، یاسوج 348 نفر و سایر اعضا در دیگر شهرهای استان عضو این صندوق هستند، گفت: از تعداد کل آمار اعضای صندوق استان 83 نفر در طرح «آرامش»، 6 نفر در طرح «امید» و 16 نفر در طرح «رفاه» بیمه تکمیلی ثبت نام کردند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه تکمیلی نویسندگان فرهنگ و ارشاد اسلامی هنر صندوق اعتباری هنر هنرمندان خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد. سرهنگ علی اصغر پوربهشت افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، ادامه داد: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ما است. فرماندار کهگیلویه هم در این آیین معنوی اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و گفت: هدف استکبار جنگ با اندیشه‌های انقلاب اسلامی است. حمزه محقق‌زاده افزود: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می‌کند پشت سر این تحریم، اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می‌کند. وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از همه داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت