Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@10:25:51 GMT

دوئل خونین اوباشگران در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۳۲۵

دوئل خونین اوباشگران در جنوب تهران

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج اوباشگری که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و نزاع گروهی در محله فلاح کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه دستگیری این اوباشگران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال دریافت خبری از سامانه ۱۱۰ پلیس درخصوص وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد رسیدگی به موضوع در دستوکار ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفته و ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که این نزاع منجر به آسیب دیدگی و مجروحیت دو نفر از طرفین درگیری در منطقه فلاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در محل تعدادی از اشرار که از طرفین نزاع بودند با قمه به سمت گشت خودرویی پلیس حمله ور شده بودند، گفت: ماموران پلیس با استفاده تجهیزات و فنون دفاع شخصی به مقابله با این افراد پرداخته و سرانجام دو نفر از این افراد را در محل دستگیر کردند. 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه چند نفر دیگر از طرفین نزاع نیز  متواری شده بودند، گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی سه نفر  دیگر از افراد مرتبط با این درگیری را نیز شناسایی و دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه اقدام این افراد سبب ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی و ساکنان محله شده بود، گفت: برای هر پنج شرور دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: با فعال سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محور‌ها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت، ماموران این پلیس موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی در محور قم به تهران شدند و برای بررسی موضوع به آنها دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: متهمان سعی در فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران، ناکام مانده و هر ۲ بازداشت و خودروی آنها متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۵۰ کیلو گرم تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف شد و ۲ متهم دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • قتل پدر در پی درگیری لفظی خواهر و برادر 
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد