Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه قطری عدم پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را یک شکست کامل برای کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست

یک نشریه قطری در شماره امروز خود مطلبی را علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و سیاست حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان در این فصل منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، در گزارش روزنامه الوطن آمده است:

شوکه‌ ایم درست مثل همه که شوکه هستند برای اینکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چه از طریق ماهواره و حتی از کانال ‌های زمینی تلویزیون پخش نمی‌ شود! این شگفتی واقعاً تکان دهنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در قرن 21 زندگی می‌ کنیم که 21 سال از آن گذشته است با این وجود با خبر عدم انتقال و پخش مسابقاتی به بزرگی لیگ قهرمانان آسیا از خواب بیدار می ‌شویم. انگار که به 50 سال پیش و بیشتر از آن بازگشته ‌ایم. این دوره زمانی است که می‌ توان این ایده را پذیرفت که مسابقات وجود دارد و تماشای آن به صورت زنده دشوار است. بزرگترین تورنمنت باشگاهی در قاره آسیا به یک تورنمنت خاموش تبدیل شده است که تا ساعت‌ ها بعد از برگزاری و شاید یک روز بعد از آن، هیچکس چیزی نمی‌ داند.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است:

برای بیننده آسیایی این به یک رویا تبدیل شده است که بخش‌ هایی از مسابقات را از طریق اینترنت دنبال کند. تردیدی نیست که هر تورنمنتی بدون در نظر گرفتن بزرگی آن، در صورتی که از طریق حق پخش در دسترس نباشد از هر نظر یک تورنمنت ناموفق محسوب می ‌شود و این در مورد نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا صدق می ‌کند. وقتی بپرسید چه کسی مسئول این مسخره بازی است که باعث شده میلیون ‌ها و شاید میلیاردها نفر در قاره آسیا از تماشای بازی تیم‌ های خود بر روی صفحه تلویزیون محروم شوند ، پاسخی روشن ‌تر از اینکه AFC مسئولش است نمی ‌یابید. AFC کسی بود که در ازای انتقال حق پخش مسابقات، مبلغ گزافی را دریافت کرد که حتی کانال‌ های ماهواره ‌ای بزرگ هم قادر به اجرای خواسته‌ های کنفدراسیون آسیا نبودند. نتیجه اش محروم کردن هواداران آسیا از پیگیری تیم ‌های شان بود. بزرگ ‌تر از آن این است که مسابقات به اروپا منتقل می ‌شود و هواداران آسیایی آن را تماشا نمی‌ کنند. هدف از این کار چیست؟

در پایان این مقاله، روزنامه الوطن سیاست ‌های بازاریابی AFC را به باد انتقاد گرفته و بر بهانه ‌های این نهاد برای عدم انتقال حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاخته است.

این مطلب انتقادی به شیوه‌ ای دیگر در روزنامه العرب هم منتشر شده و قطری ‌ها که سال ‌ها با شرکت بین اسپورت حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان را در اختیار داشتند، کنفدراسیون آسیا را تحت فشار گذاشته‌ اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حق پخش مسابقات را در اختیار گرفته است. تاکنون شرکت‌های بسیار کمی از جمله شرکت ورزش عربستان (پخش از طریق اینترنت) موفق شده حق پخش مسابقات را بخرد و چند شرکت اروپایی هم این رقابت‌ها را خریداری کرده‌اند.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با حسن حبیبی: هرچه انتخاب کنم غلط است؛ انتخاب تیم 11 نفره قرن بسیار سخت است ترفند پژمان جمشیدی در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی! اعتراض تند علی کریمی علیه فدراسیون جدید: الحق که روی قبلی ها را سفید کردید! ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! هانسی فیلیک اعلام کرد: از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان می روم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پخش مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن با غلبه بر حریف کره‌ای به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن میزبان دیدار برگشت مقابل اولسان کره جنوبی بود و این دیدار با توجه به پیروزی 3 بر 2 تیم ژاپنی و تساوی دو تیم در نتیجه کلی در نهایت به ضربات پنالتی رسید که در جریان این ضربات حساس، یوکوهاما در مجموع با پیروزی 5 بر 4 راهی دیدار فینال شد.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت.

شب گذشته تیم العین امارات با وجود شکست 2 بر یک مقابل الهلال با نتیجه کلی 5 بر 4 به عنوان پای غربی لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال شده بود.

دیدارهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2024 روز 22 اردیبهشت در ژاپن و 5 خرداد در امارات برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین