Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:27:18 GMT

کمیته المپیک نصف بودجه فدراسیون‌ها را واریز کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۵۴۵

کمیته ملی المپیک در جلسات هیئت اجرایی بودجه فدراسیون‌ها را برای سال جاری، حدود 50 میلیارد تومان به عنوان کمک مالی مستقیم در نظر گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، المپیک توکیو مهم‌ترین و اولین رویداد پیش‌روی ورزش ایران در سال 1400 است که از اول مرداد ماه آغاز می‌شود و مسئولین کمیته ملی المپیک در تلاشند تا بخش زیادی از بودجه فدراسیون‌ها را تا قبل المپیک واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر المپیک، بازی‌های کشورهای اسلامی نیز شهریور ماه در قونیه ترکیه برگزار می‌شود. بازی‌های آسیایی و زمستانی جوانان چین و المپیک زمستانی 2022 پکن چین نیز از دیگر رویدادهای پیش روی ورزش کشور در سال 1400 است. بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی در تایلند نیز قرار بود اوایل امسال برگزار شود ولی به اواخر سال موکول شد. بازی‌های ساحلی نیز فعلا به تعویق افتاده است.

با توجه به اهمیت آمادگی فدراسیون‌های ورزشی پیش از المپیک، کمیته ملی المپیک روز گذشته 50درصد بودجه مصوب فدراسیون‌ها معادل 25 میلیارد تومان را به حساب فدراسیون‌ها واریز کرد. فدراسیون کشتی بیشترین میزان دریافت را در این بخش داشت. بودجه مصوب فدراسیون کشتی با داشتن هزار امتیاز 4 میلیارد تومان است.

این برای نخستین بار است که فدراسیون‌های ورزشی این بخش از بودجه (50درصد) سال خود را تا قبل از پایان فروردین ماه دریافت می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز چهارم رمضان کمیته ملی المپیک بودجه فدراسیون ها فدراسیون های ورزشی تابناک ورزشی گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز چهارم رمضان فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

فدراسیون والیبال بلغارستان برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۸ از نسخه ایتالیایی استفاده می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلورنزو بلنجینی،‌ مربی سرشناس ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان منصوب شده است. لیوبومیر گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان تاکید کرد که در انتخاب این مربی 52 ساله، از والیبال ایتالیا، الگوبرداری کرده است.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان، این واقعیت را کتمان نمی‌کند، برای این که  بندی خاص در قرارداد مربی تورینی قرار دهد، باید جیبش را تقریبا خالی کند، اما بلافاصله اضافه کرد که مطلقاً پشیمان نیست. او می‌خواهد که «چیکو» فقط سرمربی بلغارستان باشد و در هیچ باشگاهی فعالیت نکند.

گانف در این مورد گفت: برای ما مهم بود که سرمربی تیم ملی، فقط مشغول تیم ملی باشد و فعالیت باشگاهی نداشته باشد. من می‌دانم که بستن چنین قراردادی برای ما هزینه زیادی دارد ولی این همان کاری است که ایتالیایی‌ها و تیم‌های بزرگ جهان انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد:‌ ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مربی‌ای را استخدام کنیم که 12 ماه سال در اختیار ما باشد. من تمام تلاشم را کردم تا نهایت با چیکو بلنجینی به توافق رسیدیم.

نخستین میدان پیش روی والیبال بلغارستان، لیگ ملت‌های 2024 است اما هدف بلند مدت و نهایی بلغارها، حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان