Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@09:30:56 GMT

هوشمندسازی اتوبوسرانی، نمایش یک کار تیمی در شهرداری بود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۵۹۸

هوشمندسازی اتوبوسرانی، نمایش یک کار تیمی در شهرداری بود

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: مشخصه بارز ابر پروژه سامانه جامع پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و سامانه جامع مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان این است که به صورت تیمی و بین بخشی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام رئیسی امروز _ یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰_ در ارتباط تصویری آنلاین با یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: این پروژه از خردادماه ۹۷ به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری ارجاع شد و یک تجربه کار تیمی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مشخصه بارز ابر پروژه سامانه جامع پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و سامانه جامع مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان این است که به صورت یک اقدام تیمی و بین بخشی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه دستگاه‌های نظارتی بیرونی نیز پیگیر اجرای پروژه‌های مربوط به هوشمندسازی اتوبوسرانی اصفهان بودند، این پروژه هدفمند با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرداری عملیاتی شد.

کد خبر 487621

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه کلانشهر هوشمندسازي شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سامانه جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در دستور کار فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک» قرار دارد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصپاک سامانه جمع‌آوری پسماند در شهر اصفهان است که با هدف جمع‌آوری و ساماندهی مدیریت انواع پسماندها از آبان سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند خشک قابل بازیافت از نخستین گام‌های سامانه اصپاک است، افزود: با توسعه این نرم‌افزار جمع‌آوری پوسته میوه، پسماند الکترونیک، اقلام حجیم و وسایل مستعمل در فازهای بعدی به این اپلیکیشن افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در مقابل تحویل انواع پسماند در سامانه اصپاک، بر اساس امتیازی که از تحویل پسماند دریافت می‌کنند، از خدمات موجود در سامانه استفاده کنند.

ساکتی ادامه داد: انواع بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه حوادث، تخفیف خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و تخفیف خدمات حمل‌ونقلی از جمله خدماتی است که شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک در این سامانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند جز ساختمانی به‌عنوان یک خدمت جدید در سامانه اصپاک اضافه خواهد شد، بیان کرد: با تلاش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه سامانه اصپاک، جمع‌آوری پسماندهای جز ساختمانی نیز با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به سامانه اضافه خواهد شد.

کد خبر 746126

دیگر خبرها

  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند