Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@08:10:25 GMT

بازتاب شکست الریان برابر پرسپولیس در رسانه های قطری

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۶۲۰

رسانه های سرشناس قطری به شکست سنگین الریان برابر پرسپولیس واکنش نشان دادند.

شب گذشته الریان قطر در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد.

به گزارش طرفداری، شکست الریان در رسانه های قطر بازتاب داشت که در زیر به چند مورد آنها می پردازیم:

استاد الدوحه

استاد الدوحه با تیتر" الریان برابر پرسپولیس نابود شد" نوشت:

الریان در این بازی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا نخستین شکست خود را متحمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بلان نیمه نخست را عالی پشت سر گذاشتند و با یک گل هم پیروز به رختکن رفتند. آنها در این نیمه فرصت های خوبی داشتند و می توانستند گل دوم را هم به ثمر رسانند اما تیم در نیمه دوم نابود شدند و در دو دقیقه دو گل دریافت کردند.

این روزنامه در ادامه نوشت:

پرسپولیس از ضعف خط دفاعی الریان استفاده کرد و گل نخست خود را توسط کامیابی نیا به ثمر رساند و چند لحظه بعد مغانلو گل دوم را هم به ثمر رساند. برتری نماینده ایران ادامه پیدا کرد و مغانلو در دقیقه ۵۷ گل سوم را هم وارد دروازه الریان کرد. پرسپولیس در این بازی فرصت زدن گل های بیشتر را هم داشت که فهد یونس مانع آن شد. با این شکست امیدهای الریان برای صعود به دور بعد کم شد.

الرای

"لغزش الریان در دومین گام برابر پرسپولیس"

الریان در دیدار برابر پرسپولیس با وجود آنکه گل نخست را به ثمر رساند اما با نتیجه سه بر یک شکست خورد. الریان در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشت و با پیروزی هم به رختکن رفت اما در نیمه دوم پرسپولیس قدرتمندانه ظاهر شد و سه گل توسط کامیابی نیا و مغانلو به ثمر رساند تا پیروز این بازی شود.

الرای در ادامه نوشت:

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و بیشتر به دنبال گل نخوردن بودند. بیشتر دقایق ابتدایی بازی توپ در میانه میدان بود.پرسپولیس حملات نصف و نیمه داشت و الریان هم به دنبال خنثی کردن آنها بود. در مجموع الریان در نیمه نخست بهتر از پرسپولیس بود اما نیمه دوم متفاوت بود و این نماینده ایران بود که عملکرد بهتری داشت.

الکاس

"پرسپولیس بازی باخته را به یک پیروزی بزرگ تبدیل کرد"

این روزنامه سرشناس قطری هم نوشت:

پرسپولیس با وجود آنکه در نیمه نخست با یک گل شکست خورد اما در نیمه دوم به بازی برگشت و توانست این شکست را به یک پیروزی قاطعانه و بزرگ تبدیل کند تاجاییکه با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گیرد.

الوطن

"لغزش الریان برابر پرسپولیس"

الوطن نوشت:

الریان در دیدار برابر پرسپولیس با نتیجه سه بر یک شکست خورد.بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست این الریان بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و یک گل هم به ثمر رساند اما در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و جبران کرد. نماینده ایران در نیمه دوم با قدرت ظاهر شد و نه تنها گل خورده را جبران کرد بلکه دو گل دیگر هم به ثمر رساند تا با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با حسن حبیبی: هرچه انتخاب کنم غلط است؛ انتخاب تیم 11 نفره قرن بسیار سخت است ترفند پژمان جمشیدی در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی! اعتراض تند علی کریمی علیه فدراسیون جدید: الحق که روی قبلی ها را سفید کردید! ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! هانسی فیلیک اعلام کرد: از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان می روم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الریان برابر پرسپولیس نتیجه سه بر یک نیمه نخست ثمر رساند نیمه دوم شکست خورد هم به ثمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید