Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@10:42:54 GMT

طرح گلماند در منطقه 18

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۶۶۰

طرح گلماند در منطقه 18

خبرگزاری آریا - اجرای طرح گلماند ویژه شهروندان مسئولیت پذیر و همیار مدیریت شهری منطقه 18 جهت ترغیب آنها به مشارکت در اجرای طرح کاپ (تفکیک پسماند از مبداء) و تحقق دیگر رسالت های مدیریت شهری در اداره امور شهر برای نخستین بار در این منطقه اجرا شد. در این طرح شهروندان به میزان پسماند های خشک خود، می توانند از گلدان های این مرکز خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همه عکس ها | http://www.tehranpicture.ir/u/1pV
طرح گلماند در منطقه 18 طرح گلماند در منطقه 18 طرح گلماند در منطقه 18 طرح گلماند در منطقه 18

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح گلماند در منطقه 18

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اجرای پنج مولفه عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده ظهر امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ با تشریح اقدامات شهرداری تبریز در خصوص دومین دستور جلسه یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از اجرای پنج آیتم عمرانی خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل نمای میدان آذربایجان به عنوان یکی از ورودی‌های شهر تبریز افزود: حجم نمای این میدان ۱۰ هزار مترمربع سیمان‌کاری نیاز دارد که در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: دیوارنگاره و المان‌های بصری میدان آذربایجان نیز در مرحله اتمام مطالعات است و مقرر شده است اجرای آن تسریع شود.

احمدزاده ادامه داد: ۶۰ درصد هندریل این میدان نیز طی سال ۱۴۰۲ اجرا شده است و ۴۰ درصد آن تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به چهارمین مؤلفه عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، اضافه کرد: درزگیری آسفالت میدان سال گذشته انجام شده است و امسال نیز آسفالت ریزی اساسی اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تصریح کرد: اتصال محور مواصلاتی شهید بابایی به اتوبان پاسداران از طریق میدان آذربایجان توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز وارد فاز مطالعاتی شده و مطابق با مطالعات اولیه نیازمند احداث چهار پل ترافیکی در این میدان هستیم.

طرح موضوع نواقص موجود پس از بهره‌برداری از فاز نخست پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در سال ۹۶ از یک سو و پیگیری مدیریت شهری طی سال‌های اخیر موجب آغاز اقدامات عمرانی برای تکمیل این نواقص شد، در همین راستا اجرای پنج آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 746590

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر
  • طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ها می‌شود
  • احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر