Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:00:33 GMT

افزایش آمار فرزند خواندگی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۹۳۶

افزایش آمار فرزند خواندگی در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمد صادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس بیان کرد:۲ هزار و ۶۸۱ خانواده دارای فرزند چند قلو در فارس از خدمات بهزیستی  و مستمری ماهیانه و سایر خدمات شامل دریافت پوشک و شیر خشک  بهره مند می شوند.

او، تصریح کرد: با راه اندازی سامانه فرزندخواندگی و تلاش همکاران برای تحقق شعار جای کودک در خانواده است که تعداد ۷۸ کودک  پارسال صاحب خانواده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی فرزند خواندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر کودک شهید در خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان پیکر کودک شهید محدیث بامری از شهدای حادثه تروریستی اخیر در محور ترانزیتی خاش به ایرانشهر با حضور امام جمعه، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، جانشین فرماندهی سپاه، شوراها، مسوولان و اقشار مختلف مردم خاش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بزمان منتقل شد.

در حادثه تروریستی و حمله ناجوانمردانه شامگاه دوشنبه ۶ فروردین به یگان تکاوری انتظامی و خودروی عبوری در محور ترانزیتی خاش به ایرانشهر در حوالی دوراهی ایرندگان یک مامور انتظامی و یک کودک از یک خانواده بی گناه به شهادت رسید.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در حاشیه تشییع پیکر این کودک شهید بیان کرد: کوردلان و اشرار و گروهک های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترورهای کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.

وی اظهارداشت: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودروهای عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش از تروریستها بیزار بوده و اعلام انزجار کرده اند.

چند شب قبل واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هم چنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۵۳۰ کودک اتیسم از خدمات بهزیستی خوزستان
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • پسربچه مرودشتی در ساحل بندر سیراف غرق شد
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • استان فارس / مرگ 5 کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق