Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:02:35 GMT

لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۹۵۳

لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی در جریان دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: شورایاران همراهان بینا و هوشمند شورای شهر در رصد تحولات و نیازهای محلات و روشنگر نقاط ضعف عملکرد مدیریت شهری در اداره محلات شهر هستند، هر جا از توان و ظرفیت شورایاران استفاده شده است ما شاهد بالندگی و رشد هستیم و هر جا که به بهانه‌های مختلف به شورایاران عزیز کم توجهی شده است ما شاهد خمودگی روزمرگی و گزارش عملکردهای شعاری بدون عمل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چند روز پیش در رسانه اجتماعی اینستاگرام شاهد انتشار تصاویری از سانحه تصادف یک دستگاه موتور سیکلت در یکی از معابر منطقه ۱۴ شهرداری تهران بودم که توسط یکی از شورایاران منتشر شده بود. این شورایار با ذکر مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه شده و گذشت یک سال از درخواست کتبی شهروندان محله عارف در این رابطه از شهرداری منطقه که منجر به اقدام جدی نشده، نوشته بود. برابر گزارش این شورایار عزیز متاسفانه در لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی ما شاهد فقدان به سرعت‌گیر، علائم ترافیکی و روشنایی لازم در شب بودیم.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف به شهرداری تهران تذکر می دهم، انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله ایمنی معابر در سطح شهر توجه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران ايمني راهنمایی و رانندگی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود

شهردار ایلام با اشاره به ضرورت بهسازی و نگهداری از مجموعه تفریحی رفاهی بام ایلام گفت: اجرای این طرح موجب زیبایی و پذیرش گردشگر خواهد شد و در نظر داریم لاین دوم بام ایلام نیز احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین‌_ در حاشیه بازدید از بام ایلام با بیان اینکه ترمیم، بهسازی و نگهداری مجموعه تفریحی رفاهی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در نظر داریم لاین دوم بام ایلام احداث شود.

وی افزود: سازمان‌ها و ادارات متولی در اسرع وقت با شناسایی نواقص و کمبودها در راستای زیباسازی بام ایلام با شهرداری همکاری کنند.

در ادامه سعید انوری، عضو شورای اسلامی شهر ایلام هدف شورا و مدیریت شهری را خدمت بی منت به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: این امر مهم را با دل و جان پذیرفتیم و درخواست شهروندان مبنی بر توسعه، تجهیز، بهسازی بام ایلام در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام دغدغه مدیریت شهری و مجموعه کارکنان شهرداری توسعه و عمران شهر ایلام است.

به گزارش ایمنا، به دنبال درخواست شهروندان مبنی بر بعضی مشکلات پیش آمده برای بام ایلام، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر ایلام به اتفاق معاونان زیربنایی و خدمات شهری شهرداری از منطقه بام ایلام بازدید کردند.

کد خبر 745025

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • اقدامات انجام شده برای ایمن‌سازی کریدورهای پروازی در آسمان کشور | آسمان تهران برای متجاوزان ناامن است |ببینید
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در ایمن‌سازی معابر شهری و جاده‌ای
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در طرح‌های ایمن‌سازی معابر سطح شهر و جاده‌ای
  • لزوم احیای نگاه تحولی در حوزه روابط عمومی