Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایزنی‌های هیئت‌های مذاکره‌کننده ایران و گروه ۱+۴ در وین امروز نیز در فرمت‌ها و سطوح مختلف ادامه می‌یابد. همچنین کارگروه‌های کارشناسی به بحث و گفت‌وگو در خصوص دو حوزه رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای ادامه می‌دهند.

خبرگزاری میزان - رایزنی‌های هیئت‌های مذاکره‌کننده ایران و گروه ۱+۴ در وین امروز نیز در فرمت‌ها و سطوح مختلف ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کارگروه‌های کارشناسی به بحث و گفت‌وگو در خصوص دو حوزه رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای ادامه می‌دهند.

روز گذشته، علاوه بر نشست کمیسیون مشترک، دیدار‌هایی نیز به صورت دو و چندجانبه میان هیئت مذاکره‌کننده کشورمان با اعضای ۱+۴ برگزار شد.

در جریان این رایزنی‌ها، سه دیدار میان سید عباس عراقچی رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایران و انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.

همچنین رؤسای سه هیئت اروپایی، در جلسه‌ای مشترک با عراقچی بحث و گفت‌وگو کردند و جلسات کارگروه‌های کارشناسی در دو حوزه تحریم و هسته‌ای نیز به روال روز‌های گذشته برگزار شد.

در نشست دیروز کمیسیون مشترک، پس از دریافت و بررسی گزارش کارگروه‌ها، مقرر شد گفت‌وگو‌های دو و چندجانبه و همچنین رایزنی‌های فنی در روز‌های آینده ادامه یافته و در صورت نیاز کمیسیون مشترک بار دیگر تشکیل جلسه دهد.

 

بیشتر بخوانید: عراقچی: گروه‌های کارشناسی در برجام به کار خود ادامه خواهند داد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام کمیسیون مشترک عراقچی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام کمیسیون مشترک عراقچی کمیسیون مشترک مذاکره کننده کارگروه ها رایزنی ها گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه به تهران سفر می‌کند

زی‌سان: رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان سفر به تهران در روز سه شنبه ۷ فروردین ماه با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.


بر اساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود هنیه در جریان سفر به ایران با تعدادی دیگر از مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و رایزنی کند.

منبع: ایسنا

tags # اسماعیل هنیه سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • اسماعیل هنیه به ایران سفر می‌کند
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • اسماعیل هنیه به تهران سفر می‌کند