Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد قائمی بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان، در ابتدای فصل گذشته راهی لیگ قطر شد تا در تیم والیبال الریان توپ بزند، اما در نیم فصل دوم با پیشنهاد باشگاه لبنیات هراز آمل مواجه شد و تصمیم گرفت به لیگ برتر والیبال ایران برگردد و کار خود را در والیبال ایران پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته تیم هراز آمل تا نیمه نهایی مسابقات لیگ پیش رفت، اما در نیمه نهایی حریف شهرداری ارومیه نشد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

فرهاد قائمی پس از اتمام لیگ توسط آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها و المپیک قرار گرفت، اما او ۴ فروردین ماه از حضور در تمرینات تیم ملی والیبال انصراف داد و از  تیم ملی خداحافظی کرد.

پس از خداحافظی قائمی از تیم ملی همه انتظار داشتند قائمی در سطح باشگاهی والیبال را دنبال کند، اما اینطور نیست و قائمی با توجه به مشکلاتی که دارد، قرارداد خود را برای فصل آینده با تیم هراز آمل تمدید نکرده است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم ملی پوش سابق تیم ملی والیبال برای آینده خود چه برنامه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید

فرهاد قائمی از حضور در تیم ملی والیبال انصراف داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهاد قائمی لیگ برتر والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال