Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:55:06 GMT

بازیکن الریان: پرسپولیس شایسته پیروزی بود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۲۸۱

علی فریدون بازیکن الریان با اعتراف به اینکه پرسپولیس شایسته پیروزی بوده است، گفت که تیم او هنوز فرصت برای صعود به دور بعد را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با ارائه یک بازی خوب و منطقی و در حالیکه نیمه نخست را با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود، با پیروزی سه بر یک عوض کرد و دومین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی فریدون بازیکن تیم الریان در پایان این بازی تأکید کرد که تیم او علی رغم شکست مقابل نماینده ایران عملکرد بدی از خود ارائه نداده است و اینکه تیم او، این رقابت ها را هنوز از دست نداده و هنوز فرصت برای به دست آوردن امتیاز و صعود به دور بعدی را در اختیار دارد.

 


این بازیکن گفت: ما بد نبودیم، در نیمه نخست عالی بازی کردیم اما در نیمه دوم کمی عقب رفتیم و تحت تأثیر آب و هوا قرار گرفتیم. روزه گرفتن بازیکنان و کل تیم، شاید از نظر جسمی روی عملکرد ما تأثیر گذاشت و باعث عقب نشینی تیممان شد اما ما هنوز فرصت را از دست نداده ایم و امیدهای خود را حفظ خواهیم کرد.


او در پایان گفت: پرسپولیس ایران مستحق کسب پیروزی بود، اما ما در مسابقات بعدی به دنبال کسب امتیاز هستیم تا برای صعود به دور بعدی شانس داشته باشیم و این فرصت هنوز برای الریان مهیا است.

قطر الریان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الریان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی

به گزارش ورزش سه، تایلندی‌ها برای سومین بار میزبانی بزرگ‌ترین رویداد فوتسالی قاره کهن را بر عهده گرفتند تا چنین روزهایی را تجربه کنند. پیروزی سه بر یک با یک نمایش فوق العاده، نه تنها تیم میگوئل را در صدر جدول جای داد، بلکه با یک پیروزی دیگر به مرحله حذفی راه خواهند یافت. تیم ملی فوتسال تایلند با حمایت پُرشور طرفدارانش، بازی خود را به چینی ها دیکته کرد و با درخشش محمد عثمان ستاره‌ای که در تیم کوردوبا اسپانیا توپ می‌زند و تایلندی ها حساب ویژه ای را روی او باز کرده‌اند، بارها برای تیم ملی چین خطرساز شد و ضرباتش به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

چینی‌ها که آخرین بار در سال 2010 توانسته بودند از مرحله گروهی صعود کنند، فقط 13 دقیقه موج حملات تایلند را تحمل کردند و سرانجام میزبان توسط چمچرون اپیواته به گل رسید. شاگردان میگوئل به کمتر از یک دقیقه نیاز داشتند تا برتری‌شان را دو برابر کند و این بار محمد عثمان با گلزنی خود سکوها را منفجر کرد.

در حالی که فقط پنج دقیقه تا پایان نیمه نخست باقی مانده بود. تایلندی‌ها از روی یک ضربه اوت برنامه‌ریزی شده و شلیک بی نقص وورساک به گوشه‌ی دروازه چین، نتیجه را سه بر صفر به سود خود کردند تا در همین نیمه، نسخه چینی‌ها پیچیده شود.

با شروع نیمه دوم، بازیکنان تیم ملی تایلند سعی کردند کارهای تدافعی را در این بازی مرور کنند و بیست دقیقه بعدی را به چشم دوئلی تدارکاتی نگاه کردند. در حدی که تب‌وتاب نیمه اول را از خود نشان ندادند و زهردار نبودند. چینی ها برای کم کردن اختلاف به سیستم پاورپلی روی آوردن و در ده ثانیه پایانی یکی از گل های خورده را جبران کردند تا شکست سنگینی را متحمل نشوند.

*با این نتیجه و با توجه به تساوی ویتنام مقابل میانمار، تیم ملی تایلند در صدر جدول گروه A جای گرفت.

*تیم ملی تایلند‌‌ در دومین دیدار خود برابر میانمار صف‌آرایی می‌کند و چین برای زنده نگه داشتن شانس‌های صعودش، به پیروزی مقابل ویتنام نیازی مبرم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • کاروان پرسپولیس راهی آبادان شد (عکس)
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند