Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:03:40 GMT

کمال؛ بازیکنی که نیمکت نشینی خرابش نکرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۳۳۱

کمال؛ بازیکنی که نیمکت نشینی خرابش نکرد

کمال کامیابی نیا بعد از نیمکت نشینی در بازی اول در بازی دوم در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان آمد که این یکی ازاتفاقات غیر قابل پیش بینی این دیدار بود. 

به گزارش "ورزش سه"، در اغلب بازی های این فصل پرسپولیس، یحیی گل محمدی به زوج میلاد سرلک و احمد نورالهی در جلوی خط دفاعی اعتماد کرد. اما بازی خوب براهیمی کاپیتان الریان در میانه ی میدان در بازی نخست موجب شد تا سرمربی تیم پرسپولیس برای بازی با این تیم کمال را به میدان بفرستد و از او بخواهد سایه به سایه براهیمی حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه ی نخست کمال خیلی در ماموریتی که به او محول شد موففق نبود به این خاطر که کاپیتان الریان در یکی دو صحنه دروازه تیم پرسپولیس را به چالش کشید اما در نیمه ی دوم شرایط به سود تیم پرسپولیس تغییر کرد. کمال نه تنها به خوبی براهیمی را مهار کرد بلکه گلی زد که زمینه ساز پیروزی الریان در این بازی شد. گل زود هنگام کمال که روی جایگیری درست او به دست آمد آب سردی بود بر پیکره تیم الریان که موجب گل های دوم و سوم از سوی شهریار مغانلو شد. در ادامه تیم پرسپولیس حتی می توانست گل های بیشتری هم بزند به این خاطر که شیرازه تیم الریان از هم پاشیده بود. 

 

کمال با وجود نیمکت نشینی در این بازی نشان داد نه از نظر فنی افت کرده است و نه از نظر روحی و روانی و همیشه آماده ارایه بازی های خوب در ترکیب تیم پرسپولیس است. او در این بازی یک گام جلوتر از وظیفه ای که به او محول شده بود عمل کرد به این خاطر که دروازه حریف را باز کرد. 

 

در تیم های بزرگ وقتی بازیکنان بزرگ نیمکت نشین می شوند روحیه ی خود را از دست می دهند و گاها موجب می شود در بازگشت دوباره به میدان آن کارایی لازم را نداشته باشند اما کمال خلاف این عمل کرد و در بازگشت دوباره به ترکیب پرسپولیس ارایه گر بازی خوبی بود و شاید به همین بهانه در بازی های آتی هم یکی از مردان کلیدی یحیی گل محمدی باشد. بازیکن پرتلاش و جنگنده که در سایه دفاع کردن به گل زدن هم فکر می کند و بازی با این ذهنیت موجب شده تا این فصل هم پایش به گل باز شود. البته کمال در این بازی با ضربه ی سر دروازه حریف را باز کرد.

کمال الدین کامیابی نیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات عجیب این هفته‌های استقلال، نیمکت‌نشینی رافائل سیلواست. مدافع برزیلی که یک دوره جدا شده بود، از نیم‌فصل دوباره به جمع آبی‌ها پیوست و اتفاقا از نظر فنی هم به تیم کمک کرد. با این حال از یک جا به بعد به شکلی عجیب شاهد نیمکت‌نشینی او در این تیم بودیم. طبیعتا نیمکت‌نشینی ناگهانی بازیکنی که از نظر فنی نوسان زیادی هم نداشته، عجیب است.

در همین راستا حدس زده می‌شود یکی از دلایل تصمیم اخیر نکونام، تمجیدهای علی خطیر از سیلوا بوده باشد. مدیرعامل استقلال به تازگی از اینکه او را با وجود پرونده قدیمی به ایران کشانده به‌عنوان یک دستاورد یاد کرده بود و حالا می‌گویند نکونام که با خطیر اختلاف دارد به همین دلیل سیلوا را نیمکت‌نشین کرده است. یعنی لجبازی در این حد؟ کاش این یکی واقعا درست نباشد.

کد خبر 844820 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!