Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:04:44 GMT

رژه خودرویی ارتش زنجان در پادگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۳۵۰

رژه خودرویی ارتش زنجان در پادگان برگزار شد

در این مراسم که صبح یکشنبه /۲۹ فروردین ماه/ به منظور گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش، برگزار شد، این نیرو توان تجهیزاتی و عملیاتی، آمادگی، اقتدار، صلابت، همبستگی و توانایی های رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشته شد.

یگان های خودرویی این تیپ در صفوف منظم و مرتب، آمادگی و توان رزمی و دفاعی خود در حفظ و حراست از مرزهای کشور و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام را به رخ کشیدند تا سلطه طلبان و چپاولگران، فکر تجاوز به خاک ایران همیشه سربلند و سرافراز را در سر نپرورانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از قدرتمندترین ارتش های جهان است که این اقتدار و توانمندی بالا موجب قوت قلب برای دوستان و رعب و وحشت برای دشمنان است.

امیر سرتیپ داوود حمدی، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس عملکرد بسیار درخشان و عالی از خود برجا گذاشت، افزود: نابودی کامل نیروی دریایی عراق در هفتم آذر ماه ۵۹، سه بار نابودی  نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی و نابرابر، عملکرد بسیار درخشان زمینی در آزادی سازی خرمشهر و اجرای عملیات های پر فروغ و موفق "ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس، ازجمله دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه این عملیات های سراسر موفقیت آمیز موجب توقف کامل ماشین جنگی عراق و کسب برتری نیروهای رزمنده ایران شد، اظهار داشت: ارتش افتخار دارد با تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن، عشق و ارادت خود را به مردم شریف ایران اثبات کرده و در تمامی ماموریت های محوله به نحو احسن وارد عمل شده است و هموراه در خدمت ملت خواهد بود.

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی زنجان ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی زنجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی در مشهد گفت : هرگونه حرکتی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران بخواهد رخ دهد، دشمن مطمئن باشد نقشه آن‌ها قبل از اقدام از بین خواهد رفت.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: ارتش در قبل از انقلاب مومن، متعهد و در کنار مردم بودند و انقلاب را به پیروزی رساند و بعد از پیروزی انقلاب هم در دفاع مقدس و دیگر صحنه های مختلف در کنار مردم حضور داشته و نقش آفرین بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه پارسال افزود: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در انتخابات یک بار دیگر ولایت مداری خود را در عرصه سیاسی نشان دادند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت کردند.

وی ادامه داد: امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروها با تجهیزات مدرن بومی، دورتر از مرزها را با اشراف اطلاعاتی رصد می کنند و همه تحرکات را زیر نظر دارند.

امیر آذریان گفت: امروز بر اساس دستورات سلسله مراتب به ویژه ستاد کل نیروهای مسلح و با پشتیبانی استاندار انسداد مرز که یک مسئله اصلی در منطقه شمال شرق و استان خراسان رضوی بود، آغاز شد.

رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه در منطقه بلوار نماز مشهد برگزار شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • رژه روز ارتش برگزار شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"