Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:16:35 GMT

ستاره روسی والیبال جهان: آلکنو شخصیت قدرتمندی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۴۱۵

ستاره روسی والیبال جهان: آلکنو شخصیت قدرتمندی دارد

 ماکسیم میخائیلوف ستاره روسی والیبال جهان می گوید که ولادیمیر آلکنو شخصیت قدرتمندی دارد.

به گزارش ایسنا، ماکسیم میخائیلوف عضو باشگاه زنیت کازان و یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه در خصوص نتایج ضعیف زنیت کازان در فصل جاری گفت: عصبانی هستیم. ما فرصت داشتیم که خود را بهتر معرفی کنیم که نشد. والیبال هم یک ورزش بوده و ممکن است در آن نتیجه نگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشت خط زن زنیت کازان ادامه داد: زنیت در این فصل کار آسانی نداشت. این فصل را نباید فراموش کرد و باید به یاد داشته باشیم و از آن درس بگیریم. اگر از این فصل زنیت درس بگیریم قطعا در آینده تقویت خواهیم شد. زنیت کازان تیم بسیار باتجربه ای بوده که همه را به پیروزی عادت داده است.

او در خصوص ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید والیبال ایران که در فصل جاری هدایت زنیت کازان را برعهده داشت، گفت: ما با آلکنو پیروزهای زیادی را کسب کرده ایم. 

این بازیکن ادامه داد: هر مربی می تواند تکنیک را بهبود ببخشد اما شخصیت های قدرتمندی مانند ولادیمیر آلکنو می توانند روان شما را با ثبات تر کنند. او نکاتی را در بازی به ما می گوید که باعث می شود آرام کار خود را پیش ببریم. تمامی اعضای تیم از راهنمایی آلکنو بسیار استفاده کرده‌اند و ما واقعاً از دانش کسب شده او قدردانی می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنیت کازان آلکنو ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است

به گزارش آنلاین به نقل از ایسنا، پوتین روز دوشنبه در تماسی ویدیویی با نیروهای پلیس این کشور در اظهاراتی گفت: این حمله توسط اسلام‌گرایان افراطی انجام گرفته است.

وی اعلام کرد که آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه‌های نیابتی خود در اوکراین بوده و می‌گویند که کی‌یف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول این حملات است.
رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به اینکه تروریست‌ها بعد انجام عملیات به سوی اوکراین در حال حرکت بودند گفت: آنجا چه کسی انتظارشان را می‌کشید؟ مشخصا کسانی که حامی رژیم کی‌یف هستند نمی‌خواهند که هم‌دست و حامی تروریسم شناخته شوند اما همچنان سوالات زیادی باقی است.
پوتین ادامه داد: ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است.
وی تصریح کرد که اوکراین با شکست در خط مقدم تلاش کرده تا از مرز روسیه عبور کند، غیرنظامیان در بلگراد را بمباران کرده و به سوی کریمه موشک‌هایی شلیک کرده است.
پوتین گفت که تمامی این اقدامات که مشخصا به حمله‌ای تروریستی منتهی می‌شوند که هدف آن ترساندن روسیه و افزایش روحیه خودشان است تا بتوانند به پیروی از دستورات واشنگتن ادامه داده و به نبرد بپردازند.

سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد، در حمله روز جمعه به سالن کنسرت در حومه مسکو دست‌کم ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۴۵ نفر زخمی شدند. این حمله که مقام‌های روس در حال بررسی تروریستی بودن آن هستند، مرگبارترین حمله در سال‌های اخیر در روسیه است.

گروه داعش مسئولیت حمله تروریستی مرگبار روز جمعه را برعهده گرفت و در بیانیه ای اعلام کرد، جنگجویان داعش به تجمع بزرگی در حومه مسکو، پایتخت روسیه حمله کردند. داعش همچنین تأکید کرد نیروهایش فرار کردند.

کد خبر 840805 برچسب‌ها تروریسم در جهان خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه - ولادیمیر پوتین

دیگر خبرها

  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • پیش به سوی نیمه‌نهایی با ۳۲ امتیاز دو ستاره ایرانی
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • اسرائیل دیگر مانند گذشته در آمریکا جایگاه قدرتمندی ندارد
  • ستاره تیم ملی والیبال ایران دلسرد شد؛ به هدفمان نرسیدیم
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است