Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:03:11 GMT

۴ نماینده ایران مدعی آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۶۵۵

۴ نماینده ایران مدعی آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا

در حالی که مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای ابتدایی خود قرار دارد، ایرانی‌ها رقابت شیرینی را در جدول بهترین گلزن این مسابقات آغاز کرده اند.

به گزارش مشرق، لیگ قهرمانان آسیا در روزهای اولیه خود قرار دارد و ۴ تیم ایرانی حاضر در این مسابقات نتایج قابل قبولی را کسب کرده‌اند. هیچیک از ۴ تیم ایرانی هنوز شکستی متحمل نشده‌اند و تراکتور تنها تیمی است که هنوز طعم پیروزی را نچشیده و در هر دو بازی مقابل حریفان خود متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۵ بازیکن با ۲ گل در صدر جدول گلزنان برتر این مسابقات هستند که ۴ نفر از آنها از ۴ تیم ایرانی حاضر در این مسابقات هستند و تنها غریبه حاضر در بین آنها، عمر سوما مهاجم تیم الاهلی عربستان است.

مهدی قایدی از استقلال، «لوسیانو پریه‌را» از فولاد، شهریار مغانلو از پرسپولیس و محمد عباس زاده از تراکتور ۴ بازیکن ایرانی هستند که هر کدام با ۲ گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.این در حالی است که استقلال یک بازی و دیگر تیم‌های ایرانی ۲ بازی در این مسابقات انجام داده‌اند و مهاجمان استقلال به ویژه مهدی قایدی این فرصت را دارند تا بر تعداد گلهای خود اضافه کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتبال مهدی قائدی شهریار مغانلو محمد عباس زاده شیمبا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به جلسه تیم امنیت ملی درباره غرب آسیا می‌پیوندد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور قرار است در جلسه جو بایدن و مشاوران امنیت ملی که پیرامون وضعیت غرب آسیا برگزار می‌شود، حضور داشته باشد.

به گزارش روزنامه تلگراف، رئیس جمهور آمریکا که به خارج شهر سفر کرده و قصد داشت آخر هفته را در اقامتگاهی ساحلی بگذراند، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای برگزاری جلسه‌ای با تیم امنیتی زودتر از موعد به کاخ سفید بازگشته است. 

شبکه خبری سی‌ان‌ان روز گذشته مدعی شد ایران قصد دارد در پاسخ به حمله تجاوزکارانه تل‌آویو به سفارت خود در دمشق، در روز‌های آتی علیه اهداف متعددی در داخل سرزمین‌های اشغالی حملاتی را انجام دهد.

در حال حاضر، گزارش‌ها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از بیم حمله متقابل ایران، تمامی نیرو‌های خود را در حالت آماده‌باش کامل قرار داده و تعدادی از جنگنده‌های خود را نیز در آسمان به پرواز درآورده است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی است که «حمله برنامه‌ریزی شده ایران و گروه‌های نیابتی» را زیر نظر دارد و از مردم خواسته به دستورات جدید توجه کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!
  • غول سنگین وزن چهارمین فرنگی‌کار ایرانی در نیمه نهایی آسیا
  • سومین ایرانی در نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان + جدول پخش
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز
  • وزیر خارجه آمریکا به جلسه تیم امنیت ملی درباره غرب آسیا می‌پیوندد
  • باستونی: می‌خواهم از آنتونیو رودیگر تقلید کنم؛ اولویت اینتر رسیدن به ۱۰۰ امتیاز نیست
  • وحید شمسایی: شیرمردان ایرانی به دنبال قهرمانی در آسیا هستند