Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:17:24 GMT

مسی: کاپیتان بارسلونا بودن خاص است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۶۹۵

مسی: کاپیتان بارسلونا بودن خاص است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دیدار فینال کوپا دل‌ری، بامداد یکشنبه بین تیم‌های بارسلونا و اتلتیکوبیلبائو برگزار شد و کاتالان‌ها با کولاکی که در نیمه دوم به راه انداختند صاحب برتری چهار بر صفر شده تا جام قهرمانی را از آن خود کنند.

«لیونل مسی» در این دیدار موفق شد دو گل تیمش را به ثمر برساند. این اولین باری بود که مسی به عنوان کاپیتان، جام کوپا دل‌ری را بالای سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از این دیدار و کسب قهرمانی عنوان کرد:‌ کاپیتان بارسلونا بودن بسیار خاص است. این یک کوپا دل ری بسیار ویژه برای من است زیرا برای اولین بار است که آن را به عنوان کاپیتان بالای سر می‌برم.  حیف شد که نتوانستیم این قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم اما باید با شرایط فعلی زندگی کنیم که باعث شرمساری است.  

وی افزود: جام حذفی همیشه خاص است و هواداران از آن بسیار لذت ببرند. این دو باشگاه به این فینال‌ها عادت کردند و از آن لذت می‌برند.  می‌دانستیم که اتلتیکو اینگونه بازی می‌کند. آن‌ها ۴-۴-۲ بسیار محکم و سخت بازی می‌کنند.  

کاپیتان بارسا اضافه کرد: صبور بودیم و فضاهای مختلفی در زمین ایجاد کردیم. در نیمه اول جابجایی زیادی داشتیم و فکر می‌کنم آن‌ها در نیمه دوم افت کردند.  

مسی تصریح کرد: شروع کار در نیم فصل دوم لالیگا برای ما بسیار دشوار بود. امتیازهای زیادی از دست دادیم اما حالا قوی‌تر شدیم و در کورس قهرمانی نیز قرار داریم. متاسفانه در دیدار ال‌کلاسیکو نتوانستیم نتیجه خوبی بدست آوریم.

برچسب‌ها لیونل مسی بارسلونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی بارسلونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 مادریدی‌ها خاتمه یافت. رئالی‌ها پس از دو بار عقب افتادن از بارسلونا، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام فاتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل شدند. بلینگام مثل دیدار رفت با بارسلونا، بار دیگر در آخرین ثانیه‌ها درخشید و قهرمان رئال مادرید لقب گرفت.

پس از پایان ال‌کلاسیکو و پیروزی دراماتیک رئال مادرید، جود بلینگام در واکنش به سوت‌ها و توهین‌های هوداران بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو، آن‌ها را به سکوت دعوت کرد. این حرکت ستاره انگلیسی جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و برخی از طرفداران و صفحات هواداری بارسا به انتقاد از اقدام او پرداخته‌اند.

این شادی در حالی صورت گرفت که قبل از جود رائول و رونالدو نیز سابقه دعوت هواداران بارسلونا به سکوت را در کارنامه خود داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898370

دیگر خبرها

  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد