Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صمیمیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت:  توزیع میزان اعتبارات بین دهیاری‌های استان سمنان در دولت تدبیر و امید افزایش قابل توجه داشت که نشان از توجه این دولت به توسعه روستاها است.

وی تصریح کرد: میزان تخصیص اعتبار به دهیاری‌‎ها برای عمران  روستاهای استان سمنان در سال ۹۸ از محل ارزش افزوده بیش از ۳۷۳ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: رونق و توسعه روستاها یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بود و با اقدام‌های انجام شده مهاجرت از روستاهای استان سمنان متوقف شده است.

وی یادآور شد: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ (طی هفت سال) به دهیاری‌های استان به منظور رونق و توسعه روستاها پرداخت شد.

صمیمیان تصریح کرد: با توجه ویژه دولت به روستاها اکنون ۲۵۶ روستای استان دهیاری دارد و یکی از روستاهای دارای دهیاری استان با توسعه به شهر تبدیل شد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان تصریح کرد: برای تجهیز و توسعه روستایی انواع ماشین‌آلات عمرانی مانند تراکتور و مینی‌لودر نیز خریداری و بین دهیاری‌های استان سمنان  طی هشت سال گذشته توزیع شد. 

بر اساس سرشماری نفوس ومسکن سال ۱۳۹۵ کشور ، از کل جمعیت ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان ۴۵ هزار و ۸۱۶ خانوار روستایی با جمعیت ۱۴۱ هزار و ۸۵۸  نفر در ۵۴۹ روستاهای استان  زندگی می کنند و ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش شوراهای اسلامی روستایی و ۸۸ درصد تحت پوشش دهیاری‌ها قراردارند.

استان سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۶ روستای استان هم دهیاری دارد.

برچسب‌ها روستائیان سمنان دولت تدبیر و امید طرح های عمرانی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان سمنان دولت تدبیر و امید روستائیان سمنان دولت تدبیر و امید طرح های عمرانی توسعه روستایی اخبار کنکور دهیاری های استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد