Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:17:13 GMT

مردم منتظر ورود محموله های بعدی واکسن کرونا باشند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۹۱۷

مردم منتظر ورود محموله های بعدی واکسن کرونا باشند

محمد حسن قوسیان مقدم، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص موضوع واردات واکسن کرونا، اظهار داشت: خوشبختانه روز ۵ شنبه هفته گذشته ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا از طریق صلیب سرخ کشور چین و با هماهنگی هلال احمر وارد کشور شد و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

وی افزود: قریب به ۴ ماه است که هلال احمر با کشورهای چین، هند و روسیه برای واردات واکسن کرونا مذاکراتی را انجام داده اما به دلیل برخی شرایط ورود واکسن از این طریق محقق نشد که خوشبختانه ۵ شنبه هفته گذشته شاهد ورود این محموله به کشور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوسیان مقدم در خصوص ورود محموله های بعدی اظهار داشت: به طور کلی در سال ۱۴۰۰ مذاکرات لازم با کشور چین برای واردات واکسن را در دستور کار داریم و ورود واکسن نیز از این کشور ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: مردم منتظر ورود محموله های بعدی واکسن کرونا از این کشورها باشند اما در حال حاضر نمی توان زمان مشخصی را برای ورود محموله های بعدی مشخص کرد.

وی تأکید کرد: هنگامی که محموله ها وارد کشور و در فرودگاه بارگذاری شوند، در آن زمان اخبار مربوط به واردات واکسن را به مردم اعلام خواهیم کرد.

قوسیان مقدم در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید محموله بعدی واکسن از کدام کشور وارد شود، گفت: قطعاً محموله بعدی از یکی از سه کشور چین، هند و روسیه خواهد بود اما در حال حاضر تعداد واکسن های ورودی، کشور مبدا و زمان دقیق واردات آن مشخص نیست.

دبیرکل جمعیت هلال احمر بیان کرد: تاکنون ۱۷۰ محموله کمک بین المللی از فدراسیون بین المللی هلال احمر و جمعیت های هلال احمر کشورهای مختلف به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، به کشور تحویل داده شده و امیدواریم در آینده نیز شاهد ورود دیگر کمک های بین المللی به کشور باشیم.

کد خبر 5191743

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا هندوستان چین روسیه واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 شیوع کرونا روزه داری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو تغذیه سالم ماه رمضان ۱۴۰۰ سعید نمکی محدودیت های کرونایی بهداشت دهان و دندان واردات واکسن واکسن کرونا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت

 محسن دهانی   بیان کرد: عصر روز گذشته  خبر مفقودی نوجوانی از دهستان کهن مگار در رودخانه ماشکید گزارش شد.
 
وی افزود: بافراخوان مردمی وحضور نیروهای امداد جمعیت هلال‌احمر مهرستان جستجو برای یافتن نوجوان مفقودی توسط تیم جستجوی هلال‌احمر مهرستان به همراه مردم روستاهای اطراف تا تاریکی هوا ادامه داشت اما متٲسفانه نتیجه‌ای حاصل نگردید.
 
دهیار روستای کلاتک ادامه داد: جستجوها به روز بعد موکول شد و صبح جمعه مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ مردم بعد از نمازصبح به محل حادثه حضور یافته و در ادامه جستجوها، ساعت ۶ صبح جسم بی‌جان او را در روخانه ماشکید حوالی روستای کلاتک پیدا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد