Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی»، با صدور پیامی این روز را به سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت و از همّت و حمیّت ارتشیان قدردانی کرد.

وی افزود: استقلال، اقتدار و امنیت ارکان رکینی هستند که آزادگان جهان آن را در ظلّ اتّکال به خدای متعال و در سایه سار اتّکای به آرمان‌های آزادی خواهانه و عدالت جویانه خویش، پس از مجاهدت‌های رهایی بخش به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی ادامه داد: به یقین، ملّت صلح دوست و ستم ستیز ایران از این منظر، سرآمد جهانیان است؛ چرا که صاحبان ایمان و ساکنان ایران به نیکی توانسته‌اند با بهره‌مندی از آموزه‌های ارزنده اسلام عزیز و با تبعیت از رهبری‌های داهیانه یکی از دانش آموختگان خبره این مکتب رهایی بخش، و نیز مددیابی از فرهنگ غنی ایرانی خویش، برطاغوت دوران غالب شوند و برظالمان زمان ظفر یابند و این گونه نهال انقلاب خویش را در بوستانی به گستره ایران غرس کنند و آنگاه برای نخستین بار، نظام مردم سالاری دینی را مستقر سازند.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: اندکی مداقّه در پیشینه این نیروی نظامیِ متّکی به خدا و متّصل به خلق خدا، ما را به این مهم می‌رساند؛ چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن موافقت و موافقتی بی نظیر داشته و دارد.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: به نحوی که  امنیتی که بی‌گمان محصول مجاهدت‌های همیشه غیور مردانی چون شهیدان قرنی، کلاهدوز، کشوری، صیاد، فکوری، ستّاری و دیگر مجاهدان این نیروی الهی بوده و خواهد بود.

وی یادآور شد: این جانب مسرورانه فرارسیدن ۲۹ فروردین، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی» را که به نیکی با ایّام فرخنده ماه رمضان الکریم تلاقی فرخنده‌ای یافته است، به جناب‌عالی و تمامی امیران و خادمان دبیر و دلیر ارتش جمهوری اسلامی ایران که هماره مدبّرانه و متهوّرانه حافظ خاکِ پاک ایران و مردم بی‌باک آن بوده‌اید، تبریک و تهنیت می‌گویم.

حاجی میرزایی تاکید کرد: نظر به مساعی آسمانی آن نهاد خدوم در این ایام سرد و سخت که ایران و ایرانیان در مقابله با ویروس مُهلک کرونا، همدل و همیار شده‌اند، بر خود فرض می‌دانم تا به نمایندگی از جامعه فهیم فرهنگیان، قدردان آن همه همّت و حمّیت والایی باشم که به شیواترین شیوه، جلوه‌های جمیل قرب به ایمان و حُبّ به ایران را به نمایش گذاشته است.

برچسب‌ها روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی اخبار کنکور ارتش جمهوری اسلامی حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود

«ابراهیم رضایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رییس‌جمهور به پاکستان اظهار کرد: پاکستان، کشوری مهمی و یکی از کشورهای بزرگ اسلامی است و تقویت ارتباط با این کشور برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه اولویت جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی، تعامل و تقویت ارتباط با همسایگان است، ادامه داد: همسایگان در اولویت روابط خارجی ایران و به ویژه در دولت سیزدهم قرار دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاکستان کشوری مهم و مؤثر در منطقه‌ است گفت: جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌های زیادی برای ارتباط با پاکستان دارد و تعمیق و گسترش روابط ایران و پاکستان و تعمیق اقدامات دوجانبه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران و پاکستان در زمینه‌هایی مانند اقتصادی، تجاری، تشکیل بازارچه‌های مشترک مرزی، انرژی، ترانزیت، حمل و نقل و همچنین در حوزه امنیت و مبارزه با تروریسم، با یکدیگر در تعامل هستند؛ هم ما می‌توانیم بسیاری از مایحتاج پاکستان را تأمین کنیم و هم پاکستان می‌تواند در این زمینه، به ما کمک کند.

رضایی گفت: بر این اساس، سفر رییس‌جمهور به پاکستان بسیار مهم است و می‌تواند منجر به توسعه و تعمیق روابط ایران با این کشور شود.

وی اضافه کرد: رییس‌جمهور ما و نخست‌وزیر پاکستان توافق کردند که در اولین گام، میزان مبادلات تجاری بین دو کشور به ۱۰ میلیارد دلار برسد که ما هم معتقدیم این ظرفیت وجود دارد و اگر بخش‌های مختلف دو کشور فعال شوند، می‌توانند به این حجم از مبادلات تجاری برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سوی دیگر، بین دو ملت ایران و پاکستان روابط و سابقه بسیار بزرگ تاریخی و فرهنگی وجود دارد. ایران و پاکستان اشتراک‌های فرهنگی، دینی، تاریخی و تمدنی بسیار زیادی با هم دارند و دو ملت ایران و پاکستان از این حیث بسیار نزدیک به همدیگر هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سفر رییس‌جمهور اهمیت زیادی برای تقویت ارتباط ایران و پاکستان دارد و امیدواریم ماحصل این سفر، توسعه روابط و افزایش رفاه و رضایت‌مندی برای هر دو ملت ایران و پاکستان باشد.

کد خبر 6086503 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است