Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:30:31 GMT

دفاع از آرمان های انقلاب مأموریت ارتش است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۴۷۶

دفاع از آرمان های انقلاب مأموریت ارتش است

امیر سرتیپ دوم محمودی گفت: مأوریت ارتش دفاع از آرمان های انقلاب و تمامیت ارضی کشور ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم اجرای سان و رژه روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان در خراسان جنوبی با حضور نیروهای ارشد نظامی آجا شامل نیروی زمینی، هوایی و پدافند و نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر سرتیپ دوم «محمود محمودی» در این مراسم اظهار کرد: رژه یگان های نمونه و بخشی از یگان های عمده ارتش استان در صبحگاه مرکز آموزشی 04 بیرجند به دلیل بیماری کرونا به صورت محدود برگزار شد.

 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی تصریح کرد: نیروهای ارتش همانند سال های گذشته و دوران جنگ تحمیلی آمادگی صد درصد دارند تا از منابع ملی جمهوری اسلامی ایران، امنیت کشور، آسمان، فضا و دریای ایران پاسداری کنند.

 

امیر سرتیپ دوم محمودی با اشاره به رژه نیروهای ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به مناسبت روز ارتش، بیان کرد: پیام رژه یکی از مولفه های اقتدار و بازدارندگی در تمام کشورها با توجه به سیاست های خودشان است، پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام آمادگی، اقتدار، صلح و دوستی برای دوستان و همسویان با نظام دفاع مقدس است.

 

وی ادامه داد: پیام رژه نیروهای ارتش، پیام قدرت و آمادگی ایران برای دشمنان است تا دشمن قصد و نیت سوء نداشته باشد.

 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها، در خط اول دفاع است، افزود: نیروهای ارتش روز به روز آماده تر می شوند.

 

 محمودی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ارتش باید به منظور حفظ انقلاب و تمامیت ارضی کشور تشکیل شود، گفت: ارتش در راستای فرمایشات امام خمینی (ره) برای حفظ انقلاب و دفاع از تمامیت ارضی کشور به ماموریت خود ادامه می دهد.

 

وی با تأکید بر اینکه نیروهای ارتش امروز برای حفظ تمامیت ارضی کشور آمادگی 100 درصدی دارند، بیان کرد: ماموریت ارتش دفاع از آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی نیروی زمینی ارتش خراسان جنوبي بیرجند تمامیت ارضی کشور خراسان جنوبی جمهوری اسلامی نیروهای ارتش ارشد نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود