Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@00:52:57 GMT

برگزاری محافل انس با قرآن به صورت برخط

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۴۷۷

برگزاری محافل انس با قرآن به صورت برخط

در ماه مبارک رمضان برای شنیدن تلاوت هایی زیبا و زنده، همراه فرهنگسرای قرآن باشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان این فرهنگسرا برگزاری محافل انس با قرآن کریم با عنوان « بر بال ملائک» بود. اما به دلیل شیوع بیماری کرونا تصمیم بر این شد که این محافل به صورت آنلاین هر شب با حضور یک استاد و قاری بین المللی و کشوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تلاوت ها هر شب ساعت 30/21 از صفحه دوم فرهنگسرای قرآن به آدرس quranland.net به صورت زنده پخش می شود.

 

علاقه مندان می توانند با مراجعه به این صفحه هر شب تلاوتهای زیبایی از قاریان مختلف را بشنوند و ببینند. اساتید رحیم خاکی، احمد ابوالقاسمی و محمدرضا پورزرگری از اساتیدی بودند که سه شب اول ماه مبارک رمضان در این محافل حضور داشتند.

با برنامه ریزی های انجام شده ، انشالله شاهد حضور قاریانی چون اساتید: سعید پرویزی، مجتبی محمدبیگی،مهدی عادلی،هادی صلح جو،امین پویا، سید محمدکرمانی، مجید زکی لو، مهدی غلام نژاد و ... در محافل انس با قرآن خواهیم بود.

وعده ما هر شب ساعت ۲۱:۳۰ صفحه قرآن لند در اینستاگرام.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسرای قرآن ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ حکیم عبداللهی گفت: طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی باهدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برابر دستورالعمل صادره از فراجا پس از برگزاری چندین نشست با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان و حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، اولین برنامه در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار انجام شد.

وی افزود: اولین برنامه با حضور نمایندگان پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها از قبیل فتا، پیشگیری، بهداری، گزینش و استخدام، دفتر نظارت همگانی، وظیفه عمومی و .. در مسجد سیدالشهدا منطقه منبع آب شهر اهواز برگزار شد.

سرهنگ عبداللهی با اشاره به اینکه در این نشست نمایندگان سازمان‌های دولتی و مردم نهاد میز خدمت برپا کردند، ادامه داد: در این برنامه با توجه به تنوع خدمات فراجا شاهد حضور بسیار خوب مردم بودیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: در این برنامه ضمن برگزاری نمایشگاه، نشست با اعضای شورای محله و رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ خدمات مضاعف رایگان فراجا  از جمله سنجش سلامت، مشاوره و روانشناسی، خدمات پزشکی، کارگاه آموزشی پیشگیرانه در حوزه فضای مجازی، اعتیاد، تحکیم خانواده و عفاف و حجاب به شهروندان،  ارائه شد.

وی می‌گوید: تا پایان اردیبهشت ماه این طرح در ۱۱ نقطه‌ای که از طرف استانداری خوزستان اعلام شده است، اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز