Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این اقدام که در راستای اجرای دستورالعمل‌های صادره بانک مرکزی و پیرو مفاد اطلاعیه های صادره  با موضوع "تعیین تکلیف حساب های مازاد قرض الحسنه جاری و پس انداز دارای تراکنش (فعال)" و به موجب اقدامات و اطلاع رسانی های انجام شده صورت گرفت، پس از واریز مانده قابل برداشت حساب ‌‌‌یا حساب های‌‌ مازاد مشتریان به حساب دیگر وی از همان نوع، این حساب یا حساب ها به  علت "عدم تعیین تکلیف حساب مازاد" مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، انتخاب حساب مقصد جهت واریز مانده حساب های مازاد، بر مبنای تعداد تراکنش های آن حساب در سال قبل بوده است.

همچنین با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده به مشتریان دارای حساب مازاد کوتاه مدت عادی و قرض الحسنه جاری با دسته چک دارای چک نزد مشتری، در زمینه حساب های مازاد کوتاه مدت عادی مشتریان، مشابه روال یادشده در تاریخ 28 فروردین ماه 1400، مانده قابل برداشت حساب مازاد مشتری به ‌حساب دیگر وی از همان نوع واریز و حساب مازاد مسدود خواهدشد.

در عین حال در خصوص حساب قرض الحسنه جاری دارای چک نزد مشتری و به منظور تعیین تکلیف چک های نزد مشتری، روز 15 اردیبهشت ماه 1400 خدمات کارت و حواله غیرحضوری حساب مربوطه غیرفعال خواهد شد.

پربیننده ترین بانک‌ها نرخ سود تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار را رعایت کنند/ معاونت نظارت بانک مرکزی با تخلفات برخورد می‌کند دولت یا بانک مرکزی؛ بزرگ‌ترین بدهکار کیست؟ بدهکاران شبکه بانکی ۶ماه فرصت برای تسویه گرفتند اختلاف بانک مرکزی و دولت؛ چه کسی بدهکار است؟ همراه بانک ملت؛ ارائه دهنده خدمات سامانه صیاد از طریق تلفن همراه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک ملت برجام حساب های مازاد تعیین تکلیف بانک مرکزی حساب مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • تصمیم جدید درباره سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت