Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:14:11 GMT

سینماها قطعاً تا جمعه تعطیل است/ در انتظار وضعیت «نارنجی»

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۵۰۵

سینماها قطعاً تا جمعه تعطیل است/ در انتظار وضعیت «نارنجی»

محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه تعطیلی سالن‌های سینما گفت: تا زمانی که شرایط شهرهای کشور قرمز باشد، سینماها نیز تعطیل خواهد بود و تا زمان نارنجی شدن شرایط این مساله همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر سینماها تا جمعه سوم اردیبهشت ماه قطعاً تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی انجمن سینماداران بیان کرد: فروش فیلم‌های سینمایی در طول اکران نوروزی رفته‌رفته خوب می‌شد و شاهد رشد فروش بودیم، که متاسفانه دوباره سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شد.

صابری گفت: متاسفانه تلویزیون نیز در زمینه پخش تبلیغات برای بهبود فروش فیلم‌های روی پرده همکاری لازم را با ما نداشته است.

کد خبر 5191741 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا صابری انجمن سینماداران ویروس کرونا شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی ماه رمضان ۱۴۰۰ فیلم کوتاه سریال ایرانی آلبوم موسیقی ماه مبارك رمضان سریال رعد و برق شبکه دو سیما شبکه یک سیما فیلم سینمایی فیلم مستند موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در جدالی حساس از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. آبی پوشان چشم انتظار حضور هوادارانشان در استادیوم آزادی هستند تا بتوانند دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

جواد نکونام سرمربی استقلال که این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است، با انتشار یک استوری از هواداران تیمش درخواست کرد تا راهی استادیوم شده و از آبی پوشان حمایت کنند.

در فاصله یک روز تا برگزاری این مسابقه نیز استقبال نسبتا خوبی از بازی آبی پوشان شده است. جایگاه زنان طبق معمول تمامی بازی‌های قبلی، در کمترین زمان ممکن پر شد و تمامی بلیت‌های آن به فروش رفت.

بخش جایگاه و همچنین روبروی جایگاه نیز کاملا پر شده و هیچ بلیتی برای فروش وجود ندارد. از طبقه دوم نیز کمتر از 10 هزار بلیت باقی مانده و ظرفیت باقیمانده سکوهای پشت دروازه‌ها نیز پنج هزار بلیت را نشان می‌دهد.

بدین ترتیب می‌توان گفت که تاکنون بیش از پانزده هزار بلیت به فروش رفته و انتظار می‌رود تا زمان آغاز بازی فردا استقلال و شمس آذر، استقبال خوبی از این دیدار صورت بگیرد و احتمالا شاهد حضور بین 25 الی 30 هزار تماشاگر از این مسابقه باشیم.

دیگر خبرها

  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • بازار رسولی زاهدان به دلیل این وضعیت تعطیل شد | تصاویر
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • کنفدراسیون صادرات: جمعه و شنبه باید تعطیل شود
  • جمعه و شنبه باید تعطیل شود
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • بررسی مستندی از زندگی پری صابری/ فیلمی که ساختش ۴ سال طول کشید