Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان ها گفت:  به منظور اجرای طرح نذر هشتم در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۰ زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد با کمک خیرین، و منابع ستاد دیه از زندان فردیس آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های البرز  در خصوص میزان بدهی این زندانیان گفت: مجموع بدهی این زندانیان مبلغ۶۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال بوده که پس از گفتگو با شکات و اخذ تخفیف از آنان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به شکات پرداخت و این تعداد که احدی از آنان خانم بود همزمان با سفر رئیس سازمان زندان ها به استان البرز از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیاری در خصوص اقدامات حمایتی انجام شده در زندان های استان گفت: در ۶ ماه گذشته به همراه مقامات قضایی و استانی از ۱۰۰ خانواده زندانی سرکشی کرده ایم و با کمک خیرین، ستاد دیه و مرکز نیکوکاری شهدای زندان های البرز تعداد ۳۵۰ زندانی جرایم غیر عمد و ۲۵۰ زندانی بدهکار مالی جرایم عمدی که حبس آن ها تمام شده بود اما به دلیل بدهی در زندان بودند را توانستیم با پرداخت بخشی ازبدهی، اخذ تخفیف از شکات و اعطا تسهیلات از زندان آزاد کنیم.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان زندانیان جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران نیک اندیش از بند زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان با اعلام این خبر گفت: رقم بدهی این زندانیان ۱۴۵ میلیارد تومان بوده که ۱۴۰ میلیارد تومان با گذشت و پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، ۳ میلیارد تومان با پرداخت وام و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن نیز از سوی خیران تامین شده است.

حسن بیگی افزود: پارسال خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۹ میلیارد تومان کمک کردند. این رقم امسال به ۱۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او گفت: اکنون ۱۶۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۴۰۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان