Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@08:29:46 GMT

رکورد لک شکست

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۵۵۵

رکورد لک شکست

گلر قرمزها در دیدار مقابل الریان برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا در جریان مسابقه گل خورد.

به گزارش برنا، حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس در دیدار مقابل الریان برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا در جریان مسابقه گل خورد.

حامد لک در 9 بازی گذشته خود با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هیچ گلی در جریان مسابقه نخورده بود و 4 گلی که فصل قبل مقابل النصر عربستان و اولسان هیوندای کره جنوبی دریافت کرده، پنالتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک در 10 بازی که برای پرسپولیس در آسیا به میدان رفته 6 کلین شیت داشت، او پیش از این سه گل از ضربه پنالتی و یک گل روی ریباند (فینال) دریافت کرده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، طبق قرارداد جدید با استون مارتین، فرناندو آلونسو حداقل تا سال 2026 به رقابت در فرمول یک ادامه خواهد داد؛ بنابراین، این راننده اسپانیایی می‌تواند نخستین راننده 45 ساله‌ای باشد که از زمان گرندپری برزیل در سال 1975 در مسابقات فرمول یک شرکت می‌کند. با فرض اینکه آلونسو بدون مصدومیت باقی بماند و تا پایان سال 2026 در همه مسابقات شرکت کند، تا پایان قرارداد، او 449 مسابقه را شروع کرده و 452 مسابقه گرندپری خواهد داشت.

آلونسو باید حداقل 10 سال دیگر مسابقه دهد تا رکورد پیرترین راننده فرمول یک تمام دوران را که در حال حاضر متعلق به لوئی شیرون مونگاسک است، بشکند. وقتی شیرون در گرندپری موناکو در سال 1955 شرکت کرد، 55 سال و 9 ماه و 19 روز داشت. این بدان معناست که اگر آلونسو بخواهد این رکورد را بشکند، باید قبل از می 2037 در تمام گرندپری‌ها شرکت کند.

دیگر خبرها

  • علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا صید شد + ویدئو
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
  • ماشاریپوف وظایف مهدی‌پور را بر عهده گرفت!
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۴۱ بازی متوالی خانگی رسید
  • ارتقاء رکورد ماده سرعت زنان ایران توسط محیا دارابیان