Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسامی در حرکت یکضرب دسته ۵۵ کیلوگرم اوت کرد و در حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه ۹۱ کیلویی شد.

خبرگزاری میزان - مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی مردان و بانوان ۲۰۲۱ بزرگسالان آسیا از روز گذشته (شنبه ۲۸ فروردین ماه) به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز شده است که تیم ملی بانوان کشورمان با ۵ وزنه‌بردار و تیم مردان با ۹ وزنه‌بردار در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین ماه) پوپک بسامی اولین ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان بود که روی تخته رفت. بسامی در گروه B دسته ۵۵ کیلوگرم با سه وزنه‌بردار این گروه رقابت کرد و در نهایت در حرکت یکضرب از گردونه خارج شد و در حرکت دوضرب وزنه ۹۱ کیلویی را به ثبت رساند.

وی از شش حرکت خود در یکضرب و دوضرب، توانست وزنه ۹۱ کیلویی در اولین حرکت دوضرب را به ثبت برساند. وی در حرکت یکضرب ابتدا دو بار وزنه ۷۱ کیلوگرم و یک بار وزنه ۷۳ کیلوگرم را انداخت. در حرکت اول دوضرب وزنه ۹۱ کیلوگرم را مهار کرد و وزنه‌های ۹۴ و ۹۵ را بالای سر نبرد.

بیشتر بخوانید: ملی پوشان وزنه برداری اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان معرفی شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری پوپک بسامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری پوپک بسامی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداو سیما، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی مسابقات کشتی فرنگی امروز در بیشکک پیگیری می شود. 

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • آب شرب شهر کنارک پایدار شد
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه