Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@04:22:20 GMT

پیام طبرسی: هر موج کرونا ۲ ماه طول می‌کشد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۶۰۱

پیام طبرسی: هر موج کرونا ۲ ماه طول می‌کشد

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با انتفاد از محدودیت‌های کرونایی اعمال شده، بیان کرد: این‌ها که اصلا محدودیتی نبوده است، همه چیز بدتر شده و خیابان‌ها شلوغ و تمام پارک‌ها همه باز است، در واقع همه جا باز است و محدودیتی نداریم.

به گزارش ایلنا، پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به وضعیت مراجعه‌های مبتلایان کرونا به بیمارستان بیان کرد: وقتی آمار مبتلا و فوتی‌ها افزایش پیدا کرده است، این بر ورودی بیماران به بیمارستان هم اثر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه چیز بر افزایش این مراجعه‌ها اثر دارد، وقتی رستوران‌ها باز است، تردد برای سفر‌ها باز است، مردم هم مبتلا می‌شوند.

طبرسی در مورد وضعیت تخت‌های بیمارستان، افزود: تخت‌های بیمارستان پر است، یک سری بیمارستان برای مراجعه‌های کرونایی اضافه می‌شوند، ولی به هر حال تخت کم است و این را خود وزارت بهداشت هم اعلام کرده است.

وی ادامه داد: نسبت به قبل از عید، تعداد مراجعه‌های کرونایی ما بالای ۵ برابر شده است که در بین این‌ها همه گروه سنی از بچه تا بزرگسال وجود دارد.

طبرسی با اشاره به پیش‌بینی مدت زمان موج جدید کرونا گفت: تا الان متوجه شدیم که هر موج حدود دو ماه طول می‌کشد، حال اگر بتوانیم یک مقدار محدودیت ایجاد کنیم تا فشار موج گرفته و پیکش کم‌تر شود، کمک کننده خواهد بود، اما اگر همینطوری پیش رود ما در دو ماه یا سه ماه با همین فشار باید جلو برویم.

وی با انتفاد از محدودیت‌های اعمال شده، بیان کرد: این‌ها که اصلا محدودیتی نبوده است، همه چیز بدتر شده و خیابان‌ها شلوغ وتمام پارک‌ها همه باز است، در واقع همه جا باز است و محدودیتی نداریم.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، در مورد واکسیناسیون کادر درمان افزود: واکسیناسیون کادر درمان این هفته یا هفته‌ی بعد تمام می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا در ایران کووید 19 مراجعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲با حضور رئیس بیمارستان، معاون اجرایی، معاون درمان، مدیران و مسئولین بیمارستان برگزار و با توجه به چهار محور بهره وری، درآمد(نسبت عملکرد به هدف)، هزینه به درآمد و مدیریت هزینه(کاهش مواد مصرفی) ارزیابی انجام پذیرفته و لوح سپاس به سرپرستاران بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به نمایندگی از همه کارکنان بخش توسط رئیس  بیمارستان و معاونان اجرایی و درمان اعطا شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات مدیر پرستاری بیمارستان هم با لوح سپاس توسط رئیس بیمارستان قدردانی شد.
                                                     

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تلاش‌ها برای تکمیل بیمارستان‌های گیلان
  • در تامین ارز بازرگانی محدودیتی نداریم/ دلار حواله‌ای حدود ۴۱ هزار تومان
  • تخت های بیمارستانی گیلان باید بیشتر از میانگین کشور باشد
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار بدون عمل جراحی باز در سنندج
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار در بیمارستان کوثر سنندج