Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@08:21:47 GMT

سال 1400، نقطه عطف بیمه دانا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۶۰۲

سال 1400، نقطه عطف بیمه دانا

خبرگزاری آریا - قائم مقام بیمه دانا سال 1400 را نقطه عطفی در تاریخ این شرکت بزرگ بیمه‌ای عنوان کرد.
حسین حسینی در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید شمسی و عید نوروز، ضمن تبریک به تمامی‌کارکنان ستاد و صف، نمایندگان،کارگزاران، شرکت‌های نمایندگی، شبکه فروش و سهامداران و آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای آنها اظهار داشت: در طول سال‌های 98 و 99 با همراهی شبکه فروش و سیاست‌گذاری مطلوب هیئت‌ مدیره، جریان مشتری مداری به ویژه با اجرایی شدن پروژه مهردانا، تقویت و عملکرد بسیار مناسبی در این حوزه رقم زده شد که امیدواریم با تلاش مضاعف همکاران به ویژه در شعب و شبکه فروش، این موفقیت در حوزه فروش جانبی شرکت نیز (سایر رشته‌های بیمه‌ای، به ویژه اموال) با تمرکز بر تکنیک‌های بازاریابی و جذب پرتفوی‌های سودده و خرد تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، توسعه و اشاعه فرهنگ بیمه، آموزش رفتار سازمانی، حفظ شان و کرامت انسانی، نظارت بهینه بر روند پرداخت خسارات و مشارکت نمایندگان در تحلیل و ارزیابی ریسک را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و فتح قله‌های رشد و پیشرفت باید در مسیر شایسته سالاری، با بهره‌گیری از خرد جمعی حرکت کرد و با مستند سازی عملکردها، به ویژه در حوزه فروش، این مسیر را هموار کرد.
قائم مقام بیمه دانا، اصلاح استراتژی فروش را یکی از عوامل اصلی موفقیت شبکه فروش در جذب بازارهای جدید عنوان کرد و افزود: صنعت بیمه باید مدل‌های استراتژیک خود را برای دستیابی به شاخص‌های رشد در بلندمدت تغییر دهد، زیرا متغیرهای تاثیرگذار صنعت بیمه در کوتاه مدت مدام دچار تغییر شده و جوابگوی نیازهای موجود نخواهد بود.
حسینی با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل و همدلی نهادهای ستادی، مناطق، شعب و شبکه فروش ابراز امیدواری کرد: سال 1400 با تحرک بیش از پیش همکاران، مسیر روشن و امیدوار کننده‌ای در تمامی رشته‌های بیمه‌ای، پیش‌روی شرکت قرار دهد.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بحران کووید 19 در جهان افزود: طبق برآورد شرکت سوئیس‌ری، این بحران سبب کاهش 4 و نیم درصدی حق بیمه تولیدی در رشته بیمه‌های زندگی در سال‌های 2020 و 2021 خواهد شد که اثر آن عملاً موجب کاهش یک و نیم درصدی عملکرد صنعت بیمه در دنیا خواهد شد.
حسینی در ادامه یادآور شد: هر چند به طور کلی انتظار می رود صنعت بیمه بتواند از عهده این مشکل برآید و حق بیمه‌ها در سال جاری میلادی به سطوح قبل از بحران کووید 19 بازگردد، اما مسلماً رسیدن به وضعیت ایده آل و عبور از این بحران، به ویژه در ایران مستلزم استفاده از روش‌ها و ابزارهای جدید و نوین در بستر آی تی، تلاش مضاعف همکاران ستادی، ایفای نقش موثرتر مناطق و شعب در حوزه بازاریابی و فروش و همراهی با شبکه فروش در فرآیند مشتری یابی خواهد بود.
روابط عمومی بیمه دانا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شبکه فروش بیمه دانا صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی پیش از ظهر امروز در سالن کوثر سازمان صداو سیما برگزار شد.

حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی، سلیم غفوری قائم مقام، محسن شاکری نژاد رئیس مرکز‌ تحقیقات، علی بخشی‌زاده معاون صدا، مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی  سازمان صدا و سیما و احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون از حاضران در این جلسه بودند.

در ابتدای این نشست، سلیم غفوری ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و عید سعید فطر عنوان کرد: آنچه در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما و صدا رفت به خودی خود گویای فعالیت شبانه‌روزی همکاران ماست. برخی مجموعه‌های تلویزیونی مثل «زیر خاکی» و «رستگاری» به پایان رسیده و برخی دیگر همچون «نون خ۵» و «هفت سر اژدها» همچنان در حال پخش است. امسال دو برنامه «محفل» و «زندگی پس از زندگی» قله‌های برنامه‌های رمضانی ما بودند. البته برنامه‌های «هلال» و «پناه» نیز در شبکه‌های یک و سه مخاطبان ویژه خود را داشتند.

قائم مقام معاون سیما افزود: در ماه مبارک رمضان امسال۱۰ برنامه ویژه افطار و ۹ برنامه سحر داشتیم. ۱۵ برنامه ترتیل خوانی و ۱۵ برنامه مناجات خوانی و در مجموع حدود پنجاه برنامه معارفی ویژه ماه رمضان داشتیم.از این برنامه‌ها، ۵۰ درصد برنامه‌های گفتگو محور، ۱۴درصد مسابقه، ۲۴درصد نماوا (کلیپ) و ۷ درصد گزارشی و ۳/۵ درصد در قالب پویانمایی بودند.

غفوری عنوان‌کرد: در برنامه‌های نوروزی، ۳۸ درصد برنامه‌ها شامل مسابقه، ۷ درصد مستند،۱۴درصد کلیپ و ۴/۵درصد برنامه‌های گفت‌وگو محور بودند. امسال شبکه‌های تلویزیون تلاش کردند که به سراسر ایران و آداب و رسوم نوروز و رمضان توجه کنند.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون نیز عنوان کرد: آماری که در ادامه خواهم گفت، در ارتباط با مخاطبان تلوبیون است و به معنی افکارسنجی عمومی برنامه‌های  تلویزیون نیست. ضمن این که آمار مربوط به برنامه‌های آرشیوی است.

خورشیدی گفت: در برنامه‌های سال تحویل باید بگوییم پنجاه میلیون دقیقه (زمان تماشا) در بیست و چهار ساعت منتهی به زمان سال تحویل را در تلوبیون داشتیم.

وی افزود: کاربران در ایام عید نوروز با اینترنت خانگی شرکت مخابرات برنامه‌ها را به صورت رایگان دنبال کردند که تاثیر قابل توجهی در افزایش مخاطبان داشت. امسال دو برنامه «محفل» و «زندگی پس از زندگی» با حدود ۳میلون و ۱۰۰ هزار بازدید، در فاصله‌ای نزدیک با هم پر بازدیدترین برنامه‌های تلوبیون بودند. همچنین برنامه «سر سفره خدا» در شبکه پویا هم با ۳۰۵هزار بازدید بیشترین مخاطب را در بین ویژه برنامه‌ی سحر مخاطبان تلوبیون داشته است.

خورشیدی افزود: در بین سریال‌ها سریال «نون خ ۵» به ازای هر قسمت،۱۵۰هزار بازدید و زیرخاکی با ۱۴۰هزار بازدید به ازای هر قسمت پرمخاطب ترین برنامه‌های تلوبیون در حوزه مجموعه‌های تلویزیونی بودند.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان - ذوب‌آهن/ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان
  • سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • اکنون انتقال آب بین حوضه‌ای در هیچ نقطه‌ای از کشور انجام نمی‌شود
  • ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش در ۱۰ نقطه سنندج
  • خرید نهال گردو ژنوتیپ با تخفیف ویژه و مشاوره پس از فروش
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • بازگشت بزرگ‌ترین ستاره هنر‌های رزمی به رینگ
  • ببینید | برنامه ویژه شبکه یک هم‌زمان با شروع حملات ایران علیه اسرائیل
  • برنامه ویژه معاونت علمی برای حضور دانش‌بنیان‌ها در رویدادهای معتبر بین‌المللی