Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@23:18:31 GMT

برگزاری محفل انس با قرآن بانوان به صورت مجازی در سقز

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۶۴۹

برگزاری محفل انس با قرآن بانوان به صورت مجازی در سقز

حجت‌الاسلام رازیانی از برگزار محفل انس با قرآن کریم به صورت مجازی در شهرستان سقز خبر داد و گفت: این محفل معنوی به همت بانوان عضو کانون‌های فرهنگی تبلیغی و کانون‌های مساجد شهرستان سقز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان ماه رمضان را ماه برکت، رحمت و مغفرت دانست و اظهار کرد: امسال دومین سال است که ملت ایران ماه مبارک رمضان را در شرایط شیوع بیماری کرونا تجربه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همانگونه که سال گذشته مردم متدین با برگزاری مراسم شب های قدر نشان دادند که با رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ خللی در نظام بهداشتی ایجاد نمی شود، امسال نیز با هماهنگی ستاد کرونا، کلیه مساجد و اماکن مذهبی باز هستند و می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی، نماز جماعت و برنامه‌های قرآنی را برگزار کنند.

 

وی اذعان داشت: جاري شدن پيام‌هاي قرآن در زندگی انسان‌ها ارزشمند است و هر كس به سمت اين كلام معنوی برود، در دنيا و آخرت به سعادت حقيقي دست مي‌يابد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با  بیان اینکه شرایط ویژه کرونایی نباید مانع برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان شود، گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توان از ظرفیت مساجد در ماه مبارک رمضان بهره برد.

 

حجت‌الاسلام رازیانی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است اما اهتمام به مباحث قرآنی در طول سال ضروری است و به همین جهت در این ایام پیش رو باید از تمامی ظرفیت‌های قرآنی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی استفاده کنیم.

 

وی گفت : برگزاری جلسات قرآنی، برگزاری محفل انس با قرآن بانوان به صورت مجازی و برگزاری مراسم معنوی جز خوانی قرآن کریم از جمله برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان است که با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهرستان سقز برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: تفسیر و حفظ قرآن کریم، توزیع غذای گرم و دادن بسته معیشتی، از دیگر موضوعاتی است  که در ماه مبارک رمضان توسط اداره تبلیغات اسلامی سق با همکاری کانون های فرهنگی تبلیغی و مساجد  اجرا خواهد شد.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان سقز محفل انس با قرآن کریم فضای مجازی کانون های فرهنگی ماه مبارک رمضان شهرستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن در آبادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امام جمعه آبادان با حضور در این محفل نورانی گفت: در شهرستان آبادان یک محفل انس با قرآن سادات وجود دارد که خود جوش تشکیل شده و مدیریت آن هم توسط خودشان انجام می‌شود.
حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه محفل انس با قران آن هم به شکل خانگی دارای ویژگی‌های خاصی است افزود: این محفل علاوه بر تلاوت آیات مقدس قرآن، تفسیر مفاهیم قرآن، بیان احکام و روایات را نیز در برنامه‌های خود دارد.
وی از بزرگان طوایف و ریش سفیدان محلات خواست در بقیه محلات نیز چنین محفل انس با قرانی را را ه اندازی کنند.
یکی از سادات و بانیان این محفل گفت: محفل انس با قرآن حدود ۲۰ سال است که توسط سادات تشکیل شده است و تاثیر بسیار زیادی در فرزندان و جوانان ما وحتی و برکات زیادی در زندگی ما داشته است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • محفل انس با قرآن در آبادان
  • برنامه‌سازان و مجریان در دیدار با رئیس رسانه ملی چه گفتند؟