Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمایه بانک کشاورزی با ۸۸۸۷۷ میلیارد ریال افزایش به ۱۹۹۸۹۸میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  سرمایه بانک کشاورزی  با ۸۸۸۷۷ میلیارد ریال افزایش به ۱۹۹۸۹۸میلیارد ریال رسید. این افزایش سرمایه از محل ماده(۱۴)قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و متعاقب صورتجلسه تاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۸ مجمع عمومی فوق العاده این بانک و مجوز تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش،با توجه به مراحل پایانی ثبت افزایش سرمایه دیگری به مبلغ۱۰هزارمیلیارد ریال از محل بند(و)تبصره(۵)قانون بودجه سال۱۳۹۹،سرمایه بانک کشاورزی از۲۰۹۰۰۰میلیارد ریال فراتر خواهد رفت.

این افزایش سرمایه باعث تقویت ساختار ترازنامه بانک کشاورزی  شده و توان این بانک برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را به طور حتم دو چندان خواهد کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانک کشاورزی بانک ها بانک سرمایه بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد با اشاره به اینکه رونق بازار برنج موجب افزایش امید و اشتیاق شالیکاران به کار و تولید در شالیزار شد، گفت: تأمین ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی برای شهرستان آمل در سال زراعی جاری موجب توسعه و افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون کشاورزی بویژه در مرحله کاشت و نشاء مکانیزه برنج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۲۴ هزار هکتار شالیزار این شهرستان به صورت مکانیزه کشت شود که در مقایسه با سال گذشته رشدی ۲۰ درصدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ واحد بانک نشاء برنج در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: کشت مکانیزه برنج با بکارگیری ۷۷۰ دستگاه نشاکار ۴ ردیفه و ۱۶۵ دستگاه نشاکار ۶ ردیفه انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم