Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدباقر قالیباف» در  جلسه علنی روز یکشنبه در پاسخ به نماینده شاهین شهر گفت: از آنجا که بورس موضوع مهمی است، با اولویت در دستور نخستین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در سال جدید است.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به همه همکاران و مردم اطمینان می‌دهم که همه سعی و تلاش لازم برای اخذ تصمیمات جهت کمک به این حوزه و بر طرف کردن نگرانی سهامداران بازار سرمایه و بورس  انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این «حسینعلی حاجی دلیگانی» خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی گفت: ۴۶ میلیون نفر از هموطنان درگیر مشکلات بورس هستند و باید زمینه‌ای فراهم شود که نگرانی و دغدغه آنها رفع شود و این یکی از رسالت های سران قوا و مجلس است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی قالیباف حسینعلی حاجی دلیگانی مجلس یازدهم بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قالیباف حسینعلی حاجی دلیگانی مجلس شورای اسلامی قالیباف حسینعلی حاجی دلیگانی مجلس یازدهم بورس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند

به گزارش قدس آنلاین، محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران بر لزوم مشارکت بیشتر اتاق در تصمیم‌سازی‌های شورا و انعکاس مسائل کلان اتاق بازرگانی به شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت باید از تصدی‌گری و ذینفعی خارج شود، افزود: ساختار دولت نیازمند تحول و تغییر نقش از متصدی به سیاست‌گذار است و تصدی‌گری باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اظهار داشت: علاوه بر واگذاری تصدی‌گری، ساختار اداره کشور نیاز به تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها دارد و باید به یک مدل و الگو در این زمینه رسید.

رضایی با اشاره به انتخاب شعار سال مبنی بر مشارکت مردم در جهش تولید یادآورشد: در راستای شعار سال اتاق بازرگانی باید به مسائل کلان ورود کرده و فعالیت جدی داشته باشد.

وی با تبیین ضرورت تغییر نقش دولت در بازار اضافه کرد: دولت باید از قیمت‌گذاری به سمت بازارسازی برود و نقش دولت در بازار تنظیم‌گری باشد و اتاق بازرگانی باید به اصلاح این روند کمک کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود