Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:45:19 GMT

لوازم تراشکاری و براده برداری

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۶۹۲

تراش ابزار آلسا با بیش از بیست و پنج سال سابقه در امر تهیه و توزیع و تولید انواع ابزار های برشی مفتخر است تا گامی در جهت پیشرفت صنعت ایران عزیز بردارد.. مجموعه ابزار و لوازم تراشکاری عبارتند از ازار آۀاتی که در صنعت تراش و قالب سازی و قطعات  سازی  برای ساخت و برش و سوراخکاری  مورد استفاده قرار میگیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که از آن جمله میتوان به انواع الماس و اینسرت تراشکاری ، هلدر تراشکاری ، انواع کف تراش و رو تراش ، انواع مته (کبالت HSS و ..) و قلاویز و انواع فرز فرم و  ابزار کارباید اشاره کرد . لازم بذکر است فروشگاه ابزار تراش آلسا بعنوان تنها نماینده رسمی ابزرتراش برند ( تاکیساش – تانگلوی – هایپرکات – سی دی بی پی – یاماتو ) در ایران با مدیریت آقای ذبیهی مشغول به فعالیت است .

آشنایی با ابزار کارباید

ابزارکاربایدی به  ابزار هایی گفته میشود  که از جنس تنگستن کارباید ساخنه  و سختی بالاتری نسبت به ابزار های معمولی دارند . ابزارهای کاربایدی بسیار سخت و ترد می باشند و در دورهای بالاتری نسبت به ابزار های معمولی مورد استفاده قرار می گیرند.از ابزارهای کارباید ارایه شده توسط فروشگاه آلسا میتوان به (مته کارباید و مته الماس و فرز کارباید و فرز الماس و فرز معمولی و پخ زن و مته خزینه و مته مرغکو پخ زن کارباید و مته مرغک کارباید و مته کارباید دو پله  ) اشاره کرد .

 برند معتبر در ابزار کارباید  در ایران را میتوان ابزار کارباید برند تاکیمساشTakimsaş  ، ساهن کشور ترکیه در بالاترین سطح کیفیت ابزار تراش در ایران نام برد .

 آشنایی با  برند ابزار تاکیم ساش Takimsas: شرکت تاکیم ساش در سال 1987 میلادی فعالیت خودرا در زمینه تولید ابزار در ترکیه آغاز کرد.شرکت تاکیم ساش با بیش از سی سال سابقه ،یکی از پیشگامان تولید ابزار در ترکیه و منطقه خاورمیانه می باشد .تاکیم ساش تولید کننده انواع هلدر ها ،فرز های اینسرتی ،ابزارهای سوراخ کاری و یودریل ها، بیس هلدر ها و انواع گیرند ها می باشد . طراحی و دیجیتال مارکتینگ نانو تجارت

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم

مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید به مساحت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد احداث شد.

وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح گلخانه پرورش فلفل دلمه در اردل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هر ساله بیش از ۶۵ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز در گلخانه‌های نهالستان تولید می‌گردد، گفت: گلخانه‌های تازه احداث شده تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم فن و پد، سیستم روشنایی، سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، شاسی‌های رو باز گل‌های فصلی و. را نیز دارا می‌باشند.

وی ادامه داد: احداث دو گلخانه دیگر در نهالستان با هدف افزایش تولیدات گلخانه‌ای و ارتقاء فضای سبز در سال آتی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

خبرنگار: نگار شیخ پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • اسلامی: ایران از قطب‌های اصلی تولید انواع رادیوداروها است
  • ایران از قطب‌های اصلی تولید انواع رادیوداروها است
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم