Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:53:38 GMT

طارمی بهترین لژیونر هفته آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۷۲۱

طارمی بهترین لژیونر هفته آسیا شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه نظرسنجی انتخاب بهترین لژیونر هفته آسیا را اعلام کرد.

به گزارش برنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز نتیجه نظرسنجی انتخاب بهترین لژیونر هفته آسیا را اعلام کرد. مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو با درخشش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و به ثمر رساندن گل زیبا به آبی های لندن در این نظرسنجی با قاطعیت با کسب 82 درصد آرا بهترین لژیونر هفته قاره کهن شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون دیگر ستاره ایرانی و عضو تیم زنیت با کسب 11 درصد آرا در رده دوم بهترین لژیونرهای هفته گذشته آسیا قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی طارمی بهترین لژیونر هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان

الهلال عربستان به دنبال یک رکوردی بزرگ و تاریخی در فوتبال آسیا است.

به گزارش فارس، 11 برد و یک تساوی حاصل عملکرد بی نقص این فصل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی است تا برای قهرمانی پنجم آسیا خیز بردارد.

الهلال با ارزش 241 میلیون یورو گران ترین تیم فوتبال تاریخ آسیا است که در این فصل با 43 بازی بدون شکست بهترین تیم تاریخ فوتبال در کنار لورکوزن است.

تیم عربستانی پیش از این 4 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و از این حیث بهترین تیم تاریخ فوتبال قاره کهن به شمار می آید.

سایت اسپورت عربستان می‌نویسد که الهلال به دنبال پیروزی مقابل العین در نیمه نهایی است تا رکورد بردهایش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 12 برساند و بهترین تیم از این حیث باشد.

سایت گل گزارش می دهد که ژسوس، سرمربی الهلال با ژابی آلونسو رقابت نزدیکی دارند و هر دو به عنوان بهترین مربیان شکست ناپذیر دنیا به شمار می آیند که در پایان باید دید کدام تیم اولین شکست فصل خود را تجربه می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد