Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 17 از احداث طرح مزرعه خانوادگی در مساحت 200 متر مربع در منطقه 17 با رویکرد کاشت، داشت و برداشت انواع مختلف سبزی های خوراکی توسط شهروندان این منطقه در خیابان رشید جهان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، داود لطفی شهردار منطقه 17 در این خصوص گفت: هدف از اجرای طرح « مزرعه خانواده» ترویج فرهنگ توسعه فضای سبز خانگی و ارائه آموزش های شهروندی است، همچنین کمک قابل توجهی به موضوع آموزش کارآفرینی در حوزه کشاورزی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مساحت این مزرعه 200مترمربع است که کرت بندی این زمین صورت گرفته و در اختیارعلاقه مندان به کاشت، داشت و برداشت انواع مختلف سبزی های خوراکی قرار می گیرد؛ همچنین اداره فضای سبز شهرداری منطقه 17 تجهیزات، لوازم و بذر مورد نیاز را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد و کارشناسان حوزه فضای سبز نیز در صورت نیاز آموزش را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.
لطفی یادآور شد: این طرح با اعتبار دومیلیارد ریالی 4 ماه پیش مورد افتتاح قرار گرفت و این روزها با توجه به فصل بهار شهروندان می توانند به شکل رایگان از این محیط که آبیاری و کود دهی آن نیز توسط عوامل فضای سبز شهرداری منطقه انجام می شود، بهره مند شوند.
شهردار منطقه 17 در پایان تصریح کرد: کلاس های آموزشی کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه 17 به دلیل شرایط کرونایی به شکل مجازی برگزار می شود و همچنین مشاوره نیز به شکل تلفنی و مجازی صورت می گیرد و شهروندان می توانند برای بهره مندی از مزرعه خانواده به کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه مراجعه کنند یا با شماره 96042632 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مزرعه خانواده منطقه 17 میزبان علاقه مندان کشاورزی شهرداری منطقه فضای سبز منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان