Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسامی در حرکت یکضرب دسته ۵۵ کیلوگرم اوت کرد و در حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه ۹۱ کیلویی شد.

خبرگزاری میزان - مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی مردان و بانوان ۲۰۲۱ بزرگسالان آسیا از روز گذشته (شنبه ۲۸ فروردین ماه) به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز شده است که تیم ملی بانوان کشورمان با ۵ وزنه‌بردار و تیم مردان با ۹ وزنه‌بردار در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین ماه) پوپک بسامی اولین ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان بود که روی تخته رفت. بسامی در گروه B دسته ۵۵ کیلوگرم با سه وزنه‌بردار این گروه رقابت کرد و در نهایت در حرکت یکضرب از گردونه خارج شد و در حرکت دوضرب وزنه ۹۱ کیلویی را به ثبت رساند.

وی از شش حرکت خود در یکضرب و دوضرب، توانست وزنه ۹۱ کیلویی در اولین حرکت دوضرب را به ثبت برساند. وی در حرکت یکضرب ابتدا دو بار وزنه ۷۱ کیلوگرم و یک بار وزنه ۷۳ کیلوگرم را انداخت. در حرکت اول دوضرب وزنه ۹۱ کیلوگرم را مهار کرد و وزنه‌های ۹۴ و ۹۵ را بالای سر نبرد.

بیشتر بخوانید: ملی پوشان وزنه برداری اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان معرفی شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری پوپک بسامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری پوپک بسامی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان به المپیک نرسید

مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز آغاز شد که احمد جوان سهمیه را از دست داد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز در بیشکک پیگیری شد که ۳ ورزشکار کشورمان برای رسیدن به سهمیه روی تشک رفتند. سهمیه المپیک فقط به فینالیست‌ها تعلق می‌گیرد.

نتایج به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان مبارزه کرد که ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان کشتی گرفت که با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و به سهمیه نرسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • جوان به المپیک نرسید
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد