Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:12:23 GMT

امضای توافق نظامی میان یونان و رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۷۹۶

امضای توافق نظامی میان یونان و رژیم صهیونیستی

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از امضای یک معامله دفاعی با یونان به ارزش ۱/۶۵ میلیارد دلار خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که "بزرگ‌ترین معامله دفاعی میان این رژیم و یونان را امضا کرده است."

طبق گزارش روزنامه عبری زبان "اورشلیم پست"، شرکت اسرائیلی "Elbit Systems" یک مرکز آموزشی را برای نیروی هوایی یونان راه اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این معامله به ارزش حدود ۱/۶۵ میلیارد دلار میان دو طرف امضا شده است.

در همین حال، شرکت "Elbit Systems" نیز اعلام کرد که مرکز مذکور را به یک فروند هواپیمای جت دو موتوره "آلنیا آئرماچی ام-۳۴۶" مجهز می‌کند.

طبق این گزارش، دوره زمانی توافق فوق ۲۰ ساله خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی يونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی از سفر محرمانه روز چهارشنبه رئیس ستاد کل ارتش هرتزی هالوی و رئیس سازمان امنیت داخلی (شاباک) رژیم صهیونیستی رونین بار به مصر با هدف بررسی چندین پرونده حسساس از جمله حمله نظامی به شهر رفح خبر دادند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز بدون اشاره به جزئیات بیشتر ادعا کرد که هالوی و بار در این سفر با رئیس دستگاه اطلاعات مصر عباس کامل دیدار کردند.

اما رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر هالوی و بار در راستای تدارک برای حمله زمینی قریب‌الوقوع به رفح صورت می‌گیرد.
این در حالی است که یک شب پیش از این سفر، قاهره صحت گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر مراوده با تل‌آویو درباره طرح‌های نظامی مربوط به رفح را تکذیب کرده بود.

ضیاء رشوان رئیس سازمان اطلاع رسانی مصر با صدور بیانیه‌ای در این خصوص تاکید کرد که «موضع قاطع مصر چندین بار توسط رهبری سیاسی در رد کامل این تهاجم اعلام شده است».

در حالی که قاهره بارها مخالفت کامل خود با حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح را اعلام کرده، رئیس‌جمهور مصر عبدالفتاح السیسی در روز چهارشنبه نیز در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر هلند مارک روته درباره «پیامدهای فاجعه‌بار» هرگونه حمله احتمالی به رفح در جنوب نوار غزه که از بیش از ۲۰۰ روز پیش شاهد جنگ ویرانگر اسرائیلی است، هشدار داد.

کد خبر 847136 منبع: فارس برچسب‌ها مصر اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان