Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:47:51 GMT

ارزان ولی با کیفیت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۸۰۱

ارزان ولی با کیفیت

دوربین های مداربسته در قرن حاضر بسیار به کمک بشر آمده است؛ به طوری که در مصارف شخصی و اجتماعی برای حفظ امنیت وسایل و اطلاعات خود به آن ها نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دوربین مارکت، هایلوک یکی از برندهای میان رده ی دوربین های مدار بسته است که زیر مجموعه ی برند بزرگ کمپانی هایک ویژن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین مداربسته هایلوک ، در بازار جهانی توانسته قابلیت های دوربین هایک ویژن با قیمت کمتر به خود به اختصاص دهد.

یکی از اهداف تولید دوربین های هایلوک همین عرضه به مشتریان با قیمت مناسب تر نسبت به دوربین های هایک ویژن است. شرکت هایک ویژن در سال ۲۰۱۸ از برند هایلوک رونمایی کرد و باید این برند را از لحاظ کیفی با هایک وپژن برابر دانست تنها مقدار کمی از درصد کیفیت آن نسبت به هایک ویژن کم است و محصولات این دو برند تقریبا باهم برابری می کنند.

تجهیزات کمتری که دوربین هایلوک به نسبت دوربین هایک ویژن دارد، باعث شده که قیمت آن نیز به نسبت هایک ویژن کمتر باشد. در واقع هایلوک، برند فرعی هایک ویژن است و برای پروژه های ابتدایی با نیاز به سطح امنیتی کمتر بکار می رود که قیمت این برند کمتر و به صرفه تر از هایک ویژن است.

هایلوک ها در دو نوع IP و آنالوگ به مشتریان خود عرضه می شوند. این دوربین ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم:

ویژگی انواع دوربین هایلوک

· پهنای باند ۲۶۵+

· کیفیت تصویر از ۳ مگاپیکسل تا ۴ مگاپیکسل و بیشتر

· وضوح بالای تصویر در تاریکی

· نمایش تصویر به صورت زنده

· امکان ضبط ویدئو

· امکان برقراری ارتباط از راه دور

قابلیت های دوربین هایلوک

. قابلیت دید در شب دوربین هایلوک

با استفاده از اشعه مادون قرمز و برخورد آن با اجسام، دوربین هایلوک می تواند در تاریکی هم از اجسام تصویربرداری کند.

. پشتیبانی از کارت حافظه

این برند امکان ذخیره سازی در SD کارت را به شما می دهد و می توان بدون داشتن دستگاه DVR و NVR تصاویر و اطلاعات را در هارد و یا کارت حافظه ذخیره سازی کرد.

. ورود و خروج افراد

این برند امکان تشخیص چهره افراد و ورود و خروج آن ها را به شما می دهد.

. صدای دو طرفه

می توان با دوربین هایلوک به برقراری ارتباط از دو طرف پرداخت و به راحتی از محلی دور با محلی که دوربین در آن وجود دارد مکاله کرد.

. نرم افزار هایلوک ، چند زبانه است

برای آسانی و سهولت بیشتر، امکان استفاده از زبان های مختلف در این دوربین وجود دارد.

. WDR

با از بین بردن نور زیاد و تفکیک شدت نور های مختلف، امکان دیدن تصویر واقعی نیز وجود دارد.

جدیدترین محصولات نظارتی هایلوک

· دوربین های جدید هایلوک با تکنولوژی IP تولید شده اند.

· دارای وضوح تصویر ۵ مگاپیکسلی می باشند.

· دید در شب دوربین ها از فاصله ۳۰ متری است.

· قابلیت WDR دارند.

· زاویه دید ۹۰ درجه به بالا دارند.

· وزن کمی دارند.

· به راحتی بر روی سوژه و هدف مود نظر زوم می کنند.

· میزان افت تصویر آنها کمتر است.

خرید دوربین هایلوک

از آنجایی که تنوع محصول در این برند هم مثل دیگر برندهای دوربین مداربسته زیاد است؛ باید در خرید دوربین مدار بسته هایلوک نکاتی را رعایت کرده و در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین دوربین مدار بسته را خریداری فرمایید. در اینجا به نکاتی درمورد خرید دوربین مدار بسته می پردازیم.

· ابتدا باید بدانید، برای چه مکانی دوربین مدار بسته می خواهید و آیا نصب آن در این مکان امکان پذیر است یا خیر؟

· آیا امکان کابل کشی وجود دارد یا شما نیاز به یک دوربین بیسیم دارید؟

· جای کافی برای نگه داری دستگاه DVR یا NVR را دارید یا قرار است از کارت حافظه استفاده کنید؟

· با توجه به بودجه ای که دارید، می توان دوربین با کیفیتی خریداری کرد؟ (البته دوربین مداربسته هایلوک با کیفیت مناسب و قیمت به صرفه در بازار موجود است.)

حال چند نکته برای خریداری دوربین مدار بسته را باهم بررسی می کنیم.

· رزولیشن دوربین مدار بسته ای که انتخاب می کنید بر اساس نوع آب و هوا و مکان مورد نظرتان باید انتخاب شود و در بازار دوربین هایی با کیفیت تصاویر متفاون عرضه شده و یافتن دوربین مناسب کار بسیار راحتی است.

· اتصال به اینترنت ویژگی مهمی است که باید یک دوربین داشته باشد زیرا می توان به راحتی بو با اتصال به اینترنت آن را راه اندازی کرد.

· دوربین مدار بسته بیسیم یا سیمی؟ داشتن این قابلیت بستگی نیاز شما دارد و البته جایی که می خواهید دوربین بر آن نظارت کند.

نصب دوربین مداربسته

برای نصب دوربین مداربسته بهتر است به متخصصان و مشاوران نصب دوربین مراجعه کنید. دوربین مارکت بهترین مرجع برای در خواست راهنمایی و مشاوره در خصوص خرید و نصب دوربین مداربسته است و تنها با یک تماس و برقراری ارتباط با بخش فنی آن می توانید دوربین مورد نظر خود را تهیه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت دوربین مدار بسته دوربین هایلوک دوربین مدار بسته دوربین مداربسته دوربین هایلوک نصب دوربین دوربین ها هایک ویژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

امتداد - رییس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به نقش حساس حوزه روابط‌عمومی در مدیریت فضای رسانه‌ای تاکید کرد: روابط‌عمومی به‌عنوان مدیریت‌کننده افکارعمومی و اذهان مخاطبان باید با نقش‌آفرینی فعالانه در اقدامات درون و برون‌سازمانی، حافظ حقوق ذینفعان سازمان باشند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مرتضی ترک تبریزی در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که به میزبانی بانک تجارت، با حضور مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی و مدیران روابط‌عمومی بانک‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه‌ی این وزارتخانه برگزار شد، با تاکید بر اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی اهداف بزرگی را دنبال می‌کند، همگرایی ایجاد شده در نشست‌های شورای اطلاع‌رسانی را زمینه‌ساز به‌وجود آمدن راهکارها و تحقق اهداف عالی این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: سیستم بانکی در شرایط خاص و بعضاً دشواری به سر می‌برد که بخشی از این شرایط به جهت تحریم‌هاست و بخشی دیگر به‌واسطه ظهور شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر؛ تحریم‌ها سیاست‌گذاری در حوزه عملکرد بانک‌ها را مورد هجوم قرار داده‌اند و ظهور شبکه‌های اجتماعی هم باعث شده تا هیچ موردی از نگاه کسی دور نماند.

مرتضی ترک‌تبریزی تصریح کرد: به‌رغم این شرایط، همه کارکنان نظام بانکی در کنار هم تلاش کردند تا با همه محدویت‌ها، سیستم بانکی به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های حوزه اقتصاد به نقش‌آفرینی خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: از اوایل دهه ۹۰، با ظهور شبکه‌های اجتماعی، تغییرات زیادی در کسب‌وکار بانک‌ها ایجاد شد. شبکه اجتماعی همانند یک روابط‌عمومی و ابزار اطلاع‌رسانی عمل می‌کند و همین دلیل ضرورت داشته و دارد تا بانک‌ها در این بخش ماهرانه‌تر عمل کرده تا در معرض آسیب قرار نگیرند.

ترک‌تبریزی به نقش حساس حوزه روابط‌عمومی و حراست سازمان‌ها برای مدیریت فضای رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: روابط‌عمومی به‌عنوان مدیریت‌کننده افکارعمومی و اذهان مخاطب و حوزه حراست به‌عنوان پشتیبان در این بخش نقش‌آفرینی می‌کنند و هر دو باید در خدمت سازمان باشند.

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت تاکید کرد: در حال حاضر بانک‌ها بیشتر از آنکه از اختلال در سیستم یا سامانه خدمت‌رسانی دچار مشکل شوند، ممکن است از اظهارنظرهایی که افراد در شبکه‌های اجتماعی دارند، دچار ضربه شوند و در چنین شرایطی نیازمند یک روابط‌عمومی متخصص، فنی و با اطلاع کامل هستیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه در سال‌های گذشته، بیشتر، اخبار منفی بانک‌ها بازنشر شده و به اخبار مثبت کمتر پرداخته می‌شود افزود: ما در بانک تجارت با یک تیم، متشکل از روابط‌عمومی و حوزه IT، دائماً اخبار را رصد می‌کنیم و در مقابل آنها عکس‌العمل نشان می‌دهیم.

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت تلاش برای دفاع غیرمستقیم از عملکرد بانک‌ها را ضروری دانست و گفت: انتشار اخبار منفی، ریسک‌پذیری بانک‌ها پایین را می‌آورد، این در حالی است که بانکها باید دائماً درصدد طراحی محصول جدید و سودسازی برای سهامداران وذینفعان خود باشند.

ترک تبریزی در پایان تصریح کرد: برند سازمان‌ را روابط‌عمومی‌ها حفظ می‌کنند و کار در این حوزه به صورت شبانه‌روزی است؛ باید شرایطی را فراهم کنیم که بانک‌ها با کمترین آسیب مواجه باشند و برای این منظور، روابط‌عمومی‌ بانک‌ها باید همسو با بانکداری دیجیتال به سمت دیجیتالی شدن حرکت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • از رنجی که می‌برند...
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند