Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد قزوین با اشاره به اجرای فاز دوم «طرح پویش» با عنوان طرح «دانشگاه پشتیبان تولید» در این دانشگاه، گفت: این طرح در راستای ایجاد اشتغال دانش‌آموختگان و رفع نیاز‌های صنعت انجام شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اصغر کشت کار، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان بر حرکت این دانشگاه به سمت دانشگاه دیجیتال تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونا در کشور همه به خصوص دانشگاه‌ها باید به سمت دیجیتال شدن حرکت کنند و در این راستا باید هرچه زودتر در جهت تأمین زیرساخت‌های لازم و پیوستن به این تحول، برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم در تحقق آن نیز پیشرو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشت کار به اجرای فاز دوم «طرح پویش» با عنوان طرح «دانشگاه پشتیبان تولید» در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اشاره و بیان کرد: این طرح در جهت ایجاد اشتغال دانش آموختگان و رفع نیاز‌های صنعت در بین واحد‌های سراسر دانشگاه آزاد اسلامی طراحی شده و امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، اولین دانشگاهی باشد که در اجرای این طرح موفق می‌شود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، یادآور شد: این طرح در جهت تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» طراحی و اجرا می‌شود.


همچنین رضا شعبان نژاد، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین در سخنانی با تأکید بر اهمیت حمایت از تولیدات داخلی و اجرای طرح‌های درآمدزایی در دانشگاه‌ها به اجرای طرح آبیاری سطحی در واحد تاکستان اشاره کرد و گفت: از مزایای استفاده از این طرح، سیستم توزیع صحیح آب برای کنترل مقدار آب آبیاری و هم چنین آماده سازی مناسب زمین برای توزیع یکنواخت آب در سطح مزرعه است که این روش معمولاً به سرمایه گذاری اولیه کمتری نسبت به سایر روش‌ها نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند