Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@02:44:38 GMT

فرهاد مجیدی عدد ۶ را با موفقیت رد می کند ؟

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۰۵۷

فرهاد مجیدی عدد ۶ را با موفقیت رد می کند ؟

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه می‌رود که این ششمین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی با استقلال در فصل جدید است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از کنار رفتن محمود فکری از هدایت استقلال، فرهاد مجیدی از هفته چهاردهم لیگ برتر هدایت این تیم را پذیرفت و توانست در نخستین گام خود فولاد را با یک گل شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن آبی پوشان با مجیدی در جام حذفی به مصاف پیکان رفتند و با نتیجه ۲ بر یک از سد این تیم عبور کردند و در سومین دیدار هم به تبریز رفته و مقابل ماشین سازی به برتری ۲ بر صفر رسیدند.

مجید‌ی بعد از آن بازی یک بار دیگر به مصاف پیکان رفت که این دیدار در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر بود و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

آبی پوشان و مجیدی بعد از ۴ دیدار داخلی راهی جده شدند تا پنجمین حضور فرهاد روی نیمکت آنها با پیروزی ۵ گله مقابل الاهلی عربستان همراه باشد و حالا مجید‌ی در ششمین حضور خود روی نیمکت استقلال، به مصاف الشرطه عراق می‌رود.

استقلال با مجید‌ی نتایج خوبی گرفته و از ۵ بازی گذشته ۴ پیروزی و یک تساوی به دست آورده است. آبی‌ها در این ۵ دیدار که هدایتشان بر عهده مجیدی بوده ۱۰ گل به ثمر رسانده و سه گل خورده‌اند که یک گل از روی نقطه پنالتی بوده است. این تیم تنها در یک بازی از ۵ بازی اخیرش گل نزده و در ۳ بازی هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.

فرهاد مجیدی در ششمین تجربه‌اش در هدایت استقلال برای فصل جدید، از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد فردا به مصاف الشرطه می‌رود و آبی‌ها امیدوارند روند خوب نتیجه گیری خود را در این بازی هم ادامه دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟

استقلال برای حفظ صدرنشینی، شگفتی‌ساز لیگ برتر بیست و سوم را پیش رو دارد...

طرفداری | تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی از شمس آذر پذیرایی می‌کند.

تنها تقابل تاریخ دو تیم به بازی رفت نیم‌فصل اول لیگ برتر بیست و سوم برمی‌گردد؛ جایی که تیم تازه صعود کرده شمس آذر موفق شد استقلال را متوقف کند. شاگردان سعید دقیقی یکی از شگفتی‌سازان فصل جاری کنار ملوان بوده‌اند. شمس آذر در حال حاضر بالاتر از تیم‌هایی مانند ذوب آهن و فولاد خوزستان در رتبه هفتم جدول قرار دارد. از سوی دیگر استقلال برای حفظ صدرنشینی فقط و فقط به پیروزی فکر می‌کند، چرا که پرسپولیس رقیب سنتی را در یک امتیازی خود می‌بیند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: استقلال - شمس آذر

تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه 31 فروردین 1403؛ ساعت 18:00

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: وحید کاظمی | کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و عبدالنبی پورخلف | ناظر: حسن کامرانی فر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور