Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:46:40 GMT

برداشت غلات در امیدیه مدیریت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۱۰۵

برداشت غلات در امیدیه مدیریت می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی امیدیه گفت: به منظور نظام نوین ترویج و با هماهنگی تولیدات گیاهی شهرستان، ۴ تیم ناظر بر برداشت غلات و کلزا از آغاز فصل برداشت در اراضی شهرستان آغاز به کار کرده‌اند.

او افزود: به منظور حمایت از تولید کنندگان و حفظ و صیانت از تولید ملی، کارشناسان مراکز خدمات و ستاد در قالب تیم‌های ناظر برداشت در مزارع منطقه حضور پیدا می‌کنند و بر عملیات برداشت از نزدیک نظارت داشته و نکات فنی را در خصوص کنترل ریزش برداشت به کمباین داران و بهره برداران ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی فرد بیان داشت: کارشناسان ناظر برداشت این شهرستان جهت نظارت دقیق و کنترل ریزش برداشت نسبت به کنترل کارت معاینه فنی کمباین‌ها و ملزم کردن رانندگان به تنظیم به موقع دستگاه اقدام و متذکر شدند در صورت بروز اشکال در تنظیم دستگاه و رفع نکردن نواقص آن، از فعالیت آن‌ها در مزارع ممانعت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برداشت کلزا محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه دو روستای بم مسدود شد

صادق دادالله پور معاون عمرانی فرماندار بم گفت : با ورود سامانه بارشی به شرق استان شهرستان بم راه دو روستا در اثر ریزش کوه مسدود شد  .
 

وی افزود: راه دو روستا کوهستانی  کشیت و  آمیس شهرستان بم در اثر بارش باران و ریزش کوه مسدود شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • ۹۸ درصد گندم کشور با کمباین برداشت می‌شود
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت