Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام آمادگی نیروهای امدادی خوزستان برای کمک به مناطق زلزله‌زده بوشهر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله خوزستان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت : براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی این سامانه طی امروز به صورت بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای به همراه رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی فعال خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود : همچنین طی امروز برای نیمه غربی با توجه به وزش باد‌های متوسط تا شدید احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت : طی فردا و پس فردا بارش‌ها در ارتفاعات استان همچنان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد در اغلب مناطق استان متوسط تا شدید پیش بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مستعد وجود دارد. از فردا روند دما افزایشی خواهد بود. شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج و در برخی ساعات مواج خواهد بود.

در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۷.۱ و ایذه با ۱۱.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۷.۱ و کمینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد رسیده است. 

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است