Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار خوزستان در تماسی با استاندار بوشهر ضمن اطلاع از وضعیت مردم، برای کمک به زلزله زدگان اعلام آمادگی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در نخستین دقایق پس از وقوع زلزله در بندر گناوه و در تماس تلفنی با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر آخرین وضعیت منطقه را پس از این حادثه جویا شد و برای هر گونه کمک و امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تماس با شهاب صدیقی مدیرکل مدیریت بحران استان دستور داد تا هرگونه امکانات و نیازهای اعلام شده از سوی استان بوشهر را از استان خوزستان به مناطق زلزله‌زده گسیل کند.

تازه‌ترین اخبار از زلزله 5.9 ریشتری| زلزله تلفات جانی نداشت /‌ قطعی برق، تلفن و اینترنت در گناوه ‌/ پنجمین زمین لرزه متوالی در گناوهزلزله 5.9 ریشتری بوشهر را لرزاند/آماده‌باش اورژانس و هلال احمر/ آماده‌باش 3 بیمارستان صحرایی

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.9 ریشتر ساعت 11:11 امروز حوالی بندر گناوه در مرز استان‌های بوشهر و فارس را لرزاند. این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

جمعیت هلال احمر خوزستان نیز برای کمک به مردم زلزله زده شعب این جمعیت را در شهرهای هندیجان، بهبهان، امیدیه، آغاجاری و ماهشهر به حالت آماده باش درآورد.

انتهای پیام/341/ش

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ساعت ۱۰ و ۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه عمق ۸ کیلومتری زمین در میامی را لرزانده است.
بررسی تیم‌های ارزیاب نشان می‌دهد این زمین لرزه خسارتی نداشته است

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد