Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۶۱۹ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان و خاش با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی استان به شهرستان خاش و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان، این باند مسلح را که با 2دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور فرعی "سیرکان" به "دموکی" بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده مرزبانی ناجا: بیش از یک تن انواع مواد مخدر در مرزهای سراوان کشف شدمحموله‌‎های حاوی مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شدبحران گرسنگی کشورهای عربی در ماه رمضان/ تشدید تورم در عربستان با افزایش قیمت مواد غذایی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، با آتش پر حجم خود، خودروهای قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها مقدار یک تن و619 کیلو انواع مواد افیونی شامل 857 کیلو تریاک، 665کیلو حشیش، 73 کیلوگرم هروئین و 24 کیلوگرم شیشه را کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات دو قبضه سلاح کلاش به همراه 66 تیر جنگی کشف شده، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/391/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مواد مخدر مواد افیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک