Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:22:58 GMT

طارمی بهترین لژیونر هفته آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۳۲۳

طارمی بهترین لژیونر هفته آسیا شد

به گزارش ایرنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی اخیر خود به انتخاب برترین لژیونر قاره کهن را در هفته گذشته پرداخت که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو با کسب بیشترین رای به عنوان برترین بازیکن آسیایی که در خارج از این قاره بازی می‌کند، انتخاب شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با وجود حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دقیقه ۹۳ بازی مقابل چلسی به صورت قیچی برگردان گل بی نظیری را وارد دروازه تیم تحت هدایت توماس توخل کرد که این گل مورد تمجید خیلی از افراد مطرح دنیای فوتبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایچی کامادا بازیکن ژاپنی فرانکفورت، سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام، سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت، ایگور سرگیو بازیکن ازبکستانی تیم آق تپه قزاقستان، علی علیپور و امیر عابدزاده بازیکنان ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال، کیکو آنزای بازیکن ژاپونی تیم پورتیموننزه پرتغال، جونیا ایتو بازیکن ژاپنی تیم خنک بلژیک و هیونگ یو جو بازیکن کره ای تیم بوردو دیگر بازیکنانی بودند که در این نظرسنجی قرار داشتند.

برچسب‌ها امیر عابدزاده ماریتیمو پرتغال لیگ قهرمانان آسیا علی علیپور کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر عابدزاده ماریتیمو پرتغال لیگ قهرمانان آسیا امیر عابدزاده ماریتیمو پرتغال لیگ قهرمانان آسیا علی علیپور کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی اخبار کنکور لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

سرو گیراسی عمکلردی باورنکردنی در فصل جاری بوندسلیگا داشته است.

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت برای دومین بار در فصل جاری برنده جایزه بهترین بازیکن ماه بوندسلیگا شد.

با اعلام وب سایت رسمی بوندسلیگا، سرو گیراسی با کسب اکثریت آرا و بالاتر از بازیکنانی چون الخاندرو گریمالدو، جمال موسیالا، هری کین و ژاوی سیمونز به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا انتخاب شد. این دومین بار در فصل جاری است که گیراسی این جایزه را کسب می کند. این مهاجم در 4 بازی بوندسلیگا در ماه مارس، پنج گل به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟