Web Analytics Made Easy - Statcounter

موشک ضد زره «الماس» از دستاوردهای مهم دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران قابلیت انهدام تانک و نفربرهای دشمن را در شعاع شش کیلومتری دارد. خبرگزاری میزان - موشک ضد زره «الماس» نسل جدید موشک‌های ضد زره دهلاویه، از جمله محصولات دفاعی بومی کاملاً ایرانی الحاقی به نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، این موشک شکارچی انواع تانک و نفربر است، الماس، با ویژگی انهدام اهداف در شعاع شش کیلومتری، تجهیزات نظامی هر متجاوزی را زمین‌گیر و منهدم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پهپاد «ابابیل» پرنده شکاری آشیانه صنعت دفاعی ایران در ارتش، وظیفه پرتاب موشک ضد زره الماس را بر سر متجاوزین به مرزهای جمهوری اسلامی ایران دارد، این موشک امروز در رژه خودرویی ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت روز ارتش به معرض دید دوست و دشمن در منطقه و عامل قوت قلب ملت ایران قرار گرفت.  
ساخت انواع موشک از بالستیک گرفته تا ضد زره در بدنه نیروهای مسلح با قابلیت برخورداری از فناوری روز دنیا، جلوه‌ای از «ما می‌توانیم» در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر ساخت محصولات دفاعی بومی است.     بیشتربخوانید: رژه ارتش با تانک و خودرو‌های فوق سنگین/ نمایش سامانه‌های موشکی + عکس و فیلم   به عنوان نمونه موشک‌هایی نظیر موشک بالستیک «شهید حاج قاسم سلیمانی» و موشک کروز«ابومهدی» به ترتیب با بُرد هزار و۴۰۰و  هزار کیلومتری تبلور باور ما می‌توانیم در مسیر فتح قله خود کفایی است.
امروز قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران برای دوستان منطقه پیام صلح دارد.  
استکبار جهانی برای خلع سلاح ایران در حوزه موشکی مذاکره را بهانه قرار داده است تا امنیت رژیم جعلی صهیونیستی را در منطقه در حاشیه امنی قرار دهد.

بیشتربخوانید: انتقام در کمین است؛ آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی روزی صد بار می‌میرند و زنده می‌شوند فرمانده کل ارتش: اگر از کسی خطایی سربزند پاسخ ما پشیمان‌کننده خواهد بود سپهبد صیادشیرازی؛ نماد وحدت سپاه و ارتش «رویین تن»؛ خودروی تاکتیکی با قابلیت مقابله با عملیات‌های تروریستی + عکس صاعقه؛ عقاب ۸ تُنی آسمان اقتدار دفاعی ایران + عکس ساخت تانک با توانمندی جنگ الکترونیک در ارتش قبولی ارتش در آزمون «ارتش فدای ملت» / تجهیزاتی که گفتنی نیستند/ از پرنده‌های شکاری نقطه‌زن تا ربات‌های امدادگر و جنگجو انتهای پیام/ برچسب ها: الماس ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الماس ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران موشک ضد زره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه تردید نخواهد کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: دومین سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران/ هنیه با امیرعبداللهیان دیدار می‌کند

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1225405 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • پهپاد ایرانی کرار، فرصت فرار باقی نمی‌گذارد
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کمان؛ تیری زهرآگین و آماده نابودی دشمنان است
  • کرار؛ پهپاد چند منظوره ایرانی
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کرار؛ یک پرنده با چندین مأموریت است
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه تردید نخواهد کرد
  • (عکس) کرار، پهباد ایرانی؛ یک پرنده با چندین مأموریت
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات
  • جزییات جدیدترین سلاح های هوانیروز ارتش + عکس‌ها