Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@13:51:19 GMT

نویسنده «هری‌پاتر» کتاب جدید منتشر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۴۰۰

نویسنده «هری‌پاتر» کتاب جدید منتشر می‌کند

«جی‌. کی. رولینگ» خالق دنیای جادویی «هری‌پاتر» پاییز آینده دومین کتابش در ژانر کودک را همزمان در ۲۰ کشور جهان منتشر می‌کند.

قدس آنلاین: به گزارش آسوشیتدپرس، انتشارات اسکولاستیک، ناشر کتابهای هری‌پاتر در آمریکا، از انتشار یک کتاب جدید از خالق این مجموعه فانتزی خبر داد.

اثر جدید جی. کی رولینگ یک کتاب کودک با شخصیت‌های جدید است که داستان پسر بچه‌ای به نام جک و عروسک گمشده‌اش را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۴۰۰) همزمان به زبان‌های مختلف در ۲۰ کشور جهان منتشر خواهد شد. جیم فیلد، طراح برجسته کتابهای کودک، تصویرگری این کتاب را برعهده دارد.

در بیانیه انتشارات اسکولاستیک درباره این کتاب آمده است: شب کریسمس شب معجزه است، شبی که همه‌چیز در آن جان می‌گیرند حتی اسباب‌بازی‌ها. عروسک جدید جک، خوک کریسمس، نیز یک نقشه جسورانه دارد: این دو در سفری جادویی به دنبال یک گمشده می‌روند تا بهترین دوست جک را نجات دهند.

جی. کی. رولینگ با مجموعه کتابهای هری‌پاتر به شهرت جهانی رسید اما پیش از آن نیز با نام مستعار رابرت گالبریت رمان‌های کارآگاهی می‌نوشت. این نویسنده ۵۵ ساله انگلیسی چندی پیش اولین کتاب خود در ژانر کودک را با عنوان ایکاباگ به صورت آنلاین و رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. رولینگ نوشتن این کتاب را همزمان با تکمیل مجموعه هری‌پاتر آغاز کرد و تصمیم داشت آن را پس از انتشار هفتمین و آخرین کتاب از این مجموعه، روانه بازار کند. اما بعدها از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و پیش‌نویس این کتاب را برای نزدیک به یک دهه کنار گذاشت. نسخه کامل چاپی، الکترونیکی و صوتی ایکاباگ سرانجام ماه نوامبر (آبان-آذر) به زبان انگلیسی منتشر شد و رولینگ تمام سود حاصل از فروش این کتاب را به گروه‌هایی که از شیوع کرونا خسارت دیده‌اند، اهدا کرد. 

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هری پاتر جی کی رولینگ هری پاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد

نویسنده در این کتاب که صفحه‌آرایی آن را خانم هستی مرادی، طراحی جلد آن را خانم فاطمه یزدانی‌فر و همچنین خط روی جلد را استاد عبدالله جواری تحریر کرده‌اند، از زندگی خود و تجربیات تلخ و شیرینی که در این مسیر تجربه کرده، نوشته است.

در مقدمه این کتاب آمده است: من قمر تاج عبدالملکی، سال ۱۳۲۷ در کرمانشاه متولد شده‌ام. پدر و مادری مهربان، فداکار و دوست داشتنی با ۲ برادر و چهار خواهر که زندگی خوب و پاک و سالمی داشتیم. دوران کودکی خوشی داشتم تا زمانی که به دبیرستان رفتم. همراه با درس بسکتبال را شروع کردم.

در ادامه آمده است: در کلاس هشتم کاپیتان تیم بسکتبال شدم و به وسیله دبیر ادبیاتم وارد تئاتر شدم. زندگی‌ام همراه با تئاتر بهشتی بود، از همه نظر. چندین نمایشنامه بازی کردم، با موفقیت کامل و بعد وارد دانشسرای مقدماتی شدم.

در آنجا هم تئاتر را ادامه می‌دادم و گاهی وقت‌ها هم شعر‌های زیبایی را به صورت دکلمه به روی سن می‌آوردم. دوران دانشسرا بهترین دوران زندگی من بود و بعد از فارغ‌التحصیل شدن به ایلام رفتم. در آنجا هم فعالیت‌های هنری را ادامه دادم....

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان