Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران گفت: هوشمندسازی اتوبوسرانی اصفهان با تکیه بر توان جوانان این شهر انجام شده به طوری که اکثر قطعات سامانه‌های جدید، بومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجواد رضایی امروز _یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰_ در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» در آئین بهره برداری از سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (AVL) و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیکی (AFC)، اظهار کرد: شرکت صاایران الکترونیک محور و نرم افزار محور است که با بهره‌مندی از توانمندی جوانان شهر در حوزه خدمات شهروندی و… فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از اینکه پروژه‌های اتوبوسرانی با تمام حواشی نهادینه شد، افزود: سعی شده تمام اقدامات با تکیه بر توان فرزندان این مرز و بوم انجام شود به طوری که اکثر قطعات سامانه‌های جدید بومی است و تنها درصد کمی از آن که امکان تولید در داخل نداشت، از خارج خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران ادامه داد: پشتیبانی از سامانه‌های جدید اتوبوسرانی با قدرت و کیفیت انجام خواهد شد و تا ۱۰ سال آینده این پروژه به روز ترین پروژه جاری شهر اصفهان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی مستمر در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم‌های جدید هوشمند اتوبوسرانی اصفهان توسط شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران انجام خواهد شد و امیدواریم شهروندان به نحو احسن از امکانات فراهم شده بهره‌برداری کنند.

کد خبر 487707

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر صاایران هر یکشنبه یک افتتاح شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است